♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Må bare høre med dere andre. Fredag 22.mai fikk jeg tr på besøk på dagen...men det var så merkeli.. Jeg blødde kjempemasse fredag og lørdag (med klumper i) (sorry detaljer) ...søndag og i går blødde jeg ingenting, hadde bare brun utflod...i dag, ingenting som helst....Hva skjer? Jeg har aldri opplevd dette, har alltid hatt "normal" menstruasjon på ca. 5 dager... Går det an at jeg kan være gravid eller?? Har fortsatt murringer og stikking...er kjempetrøtt og svetter og fryser om en annen... (hør på mine ønsketenkinger) huff....at det går an å være så patetisk
suniva Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 du har itj hadt en SA da? høres litt ut som da jeg mista d dær,hadde det sånn da jeg oxo. du kan jo ta en test for å sjekke å da om det slår ut på den,eller snakk med lege om det
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2009 Huff,det håper jeg da ikke at jeg har hatt:( Har en test hjemme, men tenkte at siden jeg har blødd er det sikkert ingen spire... Men det kan jo hende at jeg har hatt en SA Det er vel ikke sånn at jeg må vente en pp nå?? Kan jeg prøve igjen når denne mens-lignende perioden er over? Har kjøpt inn eggløsningstest denne mnd...
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 siste to mensenene mine har vært sånn..over på to-tre dager.....vett ikkje koffer..komme vel an hormonbalansen ettekvart....... Men du trenge nok ikkje venta nei. Om det va ein sa så e det så tidlig at kroppen blir ikkje så "satt ut". Denne gangen får eg ikkje skikkelig mensen...bare...renne litt blod her...ikkje gravid heller....så.. bare notér deg forandringene. Kan plutselig bli greit å ha te seinere
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2009 Takk takk:) Da får jeg hive meg rundt å prøve å jakte på eggløsningen min rundt 1-7 juni :S Har prøvd for et år siden å lete etter den, men uten hell...prøvde bare i to mnd da...ga opp til slutt...så får håpe jeg finner den denne pp Blir jo litt roligere også tror jeg:) Håper spira sitter denne gangen:) Da får jeg faktisk termin dagen før min egen bursdag...hehe:) Jeg har aldri opplevd maken til denn tr... skikkelie blodklumper...helt bisarr...men men, kan jo hende kroppen kanskje bare renser seg og blir suuuuperfruktbar,hehe:) Drømme x'pp Vi får slå følge inn i neste pp:) Når har du eggløsning? Finner du den? Klem fra
suniva Skrevet 26. mai 2009 #6 Skrevet 26. mai 2009 du kan no vær så heldig at det var to dær inne så bare en har tatt veien ut men en fortsatt er dær,har skjedd før med noe d da,jeg ville ha tatt kontakt med lege for sikkerhetsskyld jag da,man skal aldri si aldri,så slipper du å gruble nå meir på d,men det er min mening da
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 26. mai 2009 Ja,ingenting hadde jo vært bedre enn at jeg er gravid nå... har jo en test hjemme, så kan jo se formen an de neste dagene og evt ta en test da... Men foreløbi tror jeg nok det er tr som oppfører seg litt annerledes enn vanlig egentlig. Selv om tanken på graviditet er stor, tvilende men stor:) hehe...tror jeg klikker snart jeg...
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 26. mai 2009 #8 Skrevet 26. mai 2009 Har ikkje snøøøring...men tror eg ska regne første mensdag i dag...troor eg...vett sikkert det i mårå..haha! Men blir vel eggjakt for min del 4-11 juni tror eg... ska inn å bestille meg basal termometer nå...billigere enn å kjøpa på masse tester :-| Har slått ut på el tester tidligere eg altså..men mens har komt alt fra 1 uke etter te 4 uker etter!! Så no el skjer faktisk ikkje....trodde jo eg hadde el denne måneden og da..masse symptomer...men gjekk jo over 3 uker :-| Så manglende mens for meg e virkelig ikkje det beste symptomet på graviditet.. Inn å kjøpe termometer du og Hehe.. Ein av dei sikreste måtene å finne el på visstnok....e og godt nok bevis hos lege, hvis du ette noen måneder ikkje finne el på temping...(ei stund etter evt. homronprev.slutt) Trodde ikkje det sko bli så mye kluss med kroppen altså.....hadde eg visst det hadde eg aldri begynt på pilla i det heile tatt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå