Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

svangerskapskløe........

Jeg holder på å bli sprø. det eneste som har hjulpet meg til nå er varmt bad, men det er jo begrenset hvor mange varme bad jeg kan ha å et døgn.... i går ble det 2 stk.... Men jeg fikk i all fall sovet litt mer på natta enn det jeg normalt gjør. Har kommet meg i uke 30, men fremdeles langt igjen og skal jeg gå med denne kløen i over 10 uker til, blir jeg helt ferdig....

Hadde det med de to andre barna også, men ikke i nærheten av det jeg har nå. Begynner også å få det på dagtid da jeg sitter på jobb.....

Noen som kan hjelpe meg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har nok ikke noen kraftig svangerskapskløe sånn medisinsk sett. Men jeg har klødd vanvittig mye på magen og på hals/bryst. Det som har roet ned kløen mest for meg er å smøre meg inn med babyolje rett etter at jeg kommer ut av dusjen, før jeg tørker meg. Pluss at det har gått med noen krukker A-krem! I tillegg så har jeg brukt peelingkrem men veldig forsiktig ca en gang i uka. Har alltid med meg krem i veska i tilfelle det skulle sette i gang når jeg er ute på noe....

Håper du fikk noen nye tips nå som kan hjelpe deg:)

Skrevet

jeg klør som besatt, stort sett øverst på magen! er jo helt vanvittig, holder på å bli sprø....

Skrevet

Har du vært tatt lever prøve? Mener for sjekke verdiene i levra..Der ser man jo dette med kløen...Ellers synes jeg som det at bade er bra med masse olje i vannet...

Finnes jo noe du kan få hos legen sikkert..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...