JC:-) Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 svangerskapskløe........ Jeg holder på å bli sprø. det eneste som har hjulpet meg til nå er varmt bad, men det er jo begrenset hvor mange varme bad jeg kan ha å et døgn.... i går ble det 2 stk.... Men jeg fikk i all fall sovet litt mer på natta enn det jeg normalt gjør. Har kommet meg i uke 30, men fremdeles langt igjen og skal jeg gå med denne kløen i over 10 uker til, blir jeg helt ferdig.... Hadde det med de to andre barna også, men ikke i nærheten av det jeg har nå. Begynner også å få det på dagtid da jeg sitter på jobb..... Noen som kan hjelpe meg....
sirkeline77 Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Hei! Jeg har nok ikke noen kraftig svangerskapskløe sånn medisinsk sett. Men jeg har klødd vanvittig mye på magen og på hals/bryst. Det som har roet ned kløen mest for meg er å smøre meg inn med babyolje rett etter at jeg kommer ut av dusjen, før jeg tørker meg. Pluss at det har gått med noen krukker A-krem! I tillegg så har jeg brukt peelingkrem men veldig forsiktig ca en gang i uka. Har alltid med meg krem i veska i tilfelle det skulle sette i gang når jeg er ute på noe.... Håper du fikk noen nye tips nå som kan hjelpe deg:)
V.A.B Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 jeg klør som besatt, stort sett øverst på magen! er jo helt vanvittig, holder på å bli sprø....
Anita*født* Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Har du vært tatt lever prøve? Mener for sjekke verdiene i levra..Der ser man jo dette med kløen...Ellers synes jeg som det at bade er bra med masse olje i vannet... Finnes jo noe du kan få hos legen sikkert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå