Kose-KU Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Jeg vurderer å kjøpe et sykkelsete slik at jeg kan komme raskere frem med henne (har ikke bil). Hun er 2,5 år og veier 11,5 kg.
Curious74♥1jente&2gutter♥ Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Vi har et hamax sete, som vi kjøpte da datteren min var ca 2år (hun blir 12 i år). Likner på dette: http://www.xxl.no/shopping/showitem.aspx?id=60910 (hamax sleepy) Setet vårt står fortsatt på sykkelen min.. Brukte det sist et par ganger når hun var sent ute til skolen når hun var ca 7-8år.. Det gikk fint det også, selv om det kansje ikke er å anbefale m tanke på bein lengde osv;) På siden jeg linka til står det opp til 22kg, på ett av de andre står det fra 9-22kg / 1-5år, uansett så kan det nok brukes lenge "nok" vil jeg tro;) (Og sånn bare for å ha sagt det.. hun brukte alltid hjelm,også på de 5min sykkelturen til skolen tok hehe) Nå er det nestemann sin tur å bruke setet, som fortsatt er like fint,han storkoser seg når vi triller rundt.(får ikke sykla så mye nå som jeg er gravid hehe)
Kose-KU Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2009 Takk for svar ! Så fint at barna kan bruke setet så lenge ! Ja, hjelm skal vi også kjøpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå