Gutt i oktober :) Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Heii alle sammen! Har veldig lyst å bli med på disse bim-treffene på Gründer jeg. Hvilke aldersgrupper er d som er med der? Er 23 selv. Tror ikke jeg kjenner noen som er med der så er litt "skremmende" å bare dukke opp Er det mange som samles? Høres jo veldig kosli ut Kjersti
venter odelsgutt i august Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Hei! Jeg synes du skal komme:-) Er usikker på alderen på de som møtes der, er selv 30. Men vet det er andre som er yngre enn meg der. Det er veldig koselig og ikke minst får vi skravlet litt sammen om det som kanskje opptar oss mest for tiden:-) Og det uten at andre blir lei av å høre på oss;-). Håper å se deg i morgen!
Gutt i oktober :) Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2009 Tar sikkert å titter innom Som du sier er d jo greit å få skravlet litt om alt som skjer. Sees sikkert da!
Springbaby2012 Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 Vil tro alderen spenner fra knappe 20 til godt over 30. Antallet varierer jo litt, men det pleier å være mellom 10-20stk. Det er flere nye stort sett hver gang, og det pleier å være en presentasjonsrunde hvis det er mange nye.. Syntes du skal komme jeg! Det er veldig koselig, og du kan få snakket om ting du lurer på, eller bare skravle generelt om alt mulig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå