Gå til innhold

Utflod mellom EL og IKM?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ny med denne prøvingen, og må dessverre si at jeg ikke har helt oversikt over når jeg pleier å ha eggløsning, utflod etc. Jeg tror jeg hadde EL 17.mai og at jeg har IKM nå søndag 01.juni. Har hatt en god del hvitaktig utflod nå midt mellom EL og IKM. Er dette vanlig i en menssyklus, eller kan det hende jeg hadde EL først nå? Kan ikke helt huske hvilke dager jeg bruker å ha utflod, for jeg har jo aldri tenkt så nøye over dagene....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg er det vanlig (eller..hadde det iallefall nå sist) med utflod mellom EL og IKM. Noen får økt utflod når de er gravide, og noen får ikke noe..Ikke noe sikkert tegn i noen som helst retning mao..

Skrevet

hei=) jeg ville bare si at ting er veldig individuelt, men hvis du går inn på pernille.info så står det masse om det der.... du bør bl.a lage et temp skjema osv, men alt står der=)

Skrevet

Takk for tipset. Har en del endometriose, sammenvoksninger og svulster i familien, så jeg er forberedt på dette kan ta sin tid... Har ikke oppdaget noe selv enda, men man kan jo aldri vite. Det er vel bare å hive seg rundt med skjema og det som er:)

Skrevet

Hei Snartgravid?:)

Jeg tror også at jeg hadde EL 17.mai og venter IKM søndag 1.juni. Har du noen symptomer? Jeg har vondt i brystene, men tar ikke det som ett tegn egentlig, er litt redd det skal være PMS... Lurer litt på å teste i morgen eller tidligest fredag, har litt sånn testomantendenser:)

Skrevet

Jeg også hadde EL rundt 16 og 17 mai og venter IKM søndag eller mandag. Jeg har hatt noen symtomer som oppblåsthet og luft i magen samt vært trøtt i det siste. Er spent på om mens kommer eller ikke. Velger å vente litt med å teste meg. Spent JA.

Skrevet

Hei Snutsi:)

Det er spennende ja:) Er sinnsykt oppblåst om kvelden, hører og kjenner det rumler nedover i magen. Er ikke trøtt, men veldig sulten. Kan spise meg mett og to timer etterpå kjennes det ut som om magen er helt tom og aldri fått mat før. Kjøpte bacon som tilbehør til middagen i dag, både luktet og smakte surt, men hele fam. sa at det var ingenting i veien med den hehe, så luktesansen tuller litt med meg. Kjente plutselig en ekkel lukt av mobilen min, det var den lille pyntelenka som stinket:) Når tenker du å teste da? Jeg har så lyst, men regner med at det er for tidlig enda og er redd jeg blir skuffa av resultatet... Jeg har ikke vært plaget med mer utflod enn ellers i syklusen da...

Skrevet

Hei 2+ og snutsi.

Jeg har hatt en del utflod, men det har egentlig gitt seg nå. At brystene er ømme er jo et kjempepositivt tegn! Går og klemmer på brystene hver gang jeg er på do på jobben, men merker ikke noe forskjell der... Er jo selvsagt trøtt, har hatt litt treg mage og stikkinger i venstre side både litt oppover i magen og etter hvert lenger nede. Jeg synes det er vanskelig å tenke symptomer, for det går jo i bølgedaler med mage, appetitt og tretthet ellers også...

Vi skal reise bort på fredag og kommer hjem igjen mandags kveld. Venter mens på søndag, så derfor har jeg planer om å teste meg fredags morgen før vi drar. Jeg prøver veldig hardt å forberede meg på negativ test, og sier til meg selv at ingenting tyder på at jeg er gravid, men det er kjempevanskelig ikke å la fantasien løpe løpsk....

Jeg er ganske ny på dette; det er vel morgenurin som er best å teste med? Og med clearblue er det ganske stor sannsynlighet for å få utslag 2 dager i forveien...? Er dere med på testing fredags morgen, eller er det for tidlig?

Skrevet

Det er nok det mest riktigste å teste morgenurin, da denne er mest konsentrert.

Når det gjelder symtomer så går man liksom og kjenner litt ekstra etter. Tror jeg avventer test 1 uke tid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...