Nathalie'i'magen Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Er vel litt tidlig å være oppgitt, da vi kun er i vår 44 pp, men jeg er så lei av å vente nå!! Hadde SA i februar. Ingen dramatikk, og kroppen ordnet opp selv. Tester EL, så jeg vet at jeg har det Har syklus på 28 dager Er kun 24 år Skulle tro det meste lå til rette, og jeg har vært gravid tidligere (mistet etter 8-10 uker).. Hva tror dere? Bare å smøre seg med tålmodighet?
Dossa :) Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Det høres ut som dere har vært utrolig tålmodige. Nok er vel nok.....men flott hvis dere klarer å holde motet oppe Jeg ville gått til legen og fått en utredning Da ville du fått svar på om noe er galt eller om alt er i skjønneste orden. Masse lykke til!!!!!!!
Nathalie'i'magen Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2009 upps... det har visst kommet med ett ekstra 4-tall her... Vi er nok ikke så tålmodige som du tror, er vår 4pp, ikke 44pp
Gjest Mylian blir trebarnsmor.. Skrevet 25. mai 2009 #4 Skrevet 25. mai 2009 Får ikke til? Kødder du? Etter 4pp så snakker man ikke om å "ikke få det til" - men om du har hatt tre aborter på rad så bør du gå til gyn uansett.
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 25. mai 2009 #5 Skrevet 25. mai 2009 Har ikkje oversikt over pp'er..fordi eg får ikkje alltid mensen..andre gang eg ikkje får mensen siden nyttår....slutta på pilla i midten av november...har i allefall el du så det e da nå teoretisk og praktisk talt mulig å klaffe snart! For meg e det foreløpig kun i teorien.....ikkje har eg el og ikkje e gubbe hjemma utenom 3 helger i måneden.. Så eg kan ikkje fatte kordan me ska klare å bli gravide i det heile tatt............faktisk!
blirjegsnartmamma Skrevet 25. mai 2009 #6 Skrevet 25. mai 2009 Beklager så mye, men må bare signere Mylian her.. Etter 4 pp har du nesten ikke begynt engang Du vet at de aller fleste bruker ca 1 år på å få det til ikke sant??
Yo&La+spire Skrevet 25. mai 2009 #7 Skrevet 25. mai 2009 4 pp er "ingenting";) Noen ganger går det bare ikke, og det er jo liten sjanse at det klaffer på første forsøk selv om det ikke er noe galt med noen av dere... Vi har vert utrolig heldige. D satt på 2pp, og denne gangen tok det 4 pp. Så selv om vi jo prøver hardt disse pp, og eg ikke blir gravid bare "han ser på meg", så skjer det fort. Men deres tur kommer nok også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå