lykkelig x3 <3 Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Har prøvd CB-EL test men får ikke påvist stigning. Har regelmessige sykluser på 30 dager, og begynt å teste etter tabellen. Ikke brukt slike tester før,men har fått til å bli gravid 2 ganger!! (og har 2 barn:)) Bruker å få EL slim, har hatt det også denne perioden men ikke påvist på test?? Leste på ei nettside at LH ikke kan påvises i morgenurin?? Noen som vet? I CB står det at det kan testes når som helst i døgnet??
2010 Mammaen Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Jeg har også hørt at LH stiger utover formiddagdagen, så det er derfor best å teste midt på dagen. Jeg tester vanligvis etter jobb og det funker fint. Hvor mange dager har du testet da? Kanskje den er litt sen denne mnd?
JKM09 Skrevet 25. mai 2009 #3 Skrevet 25. mai 2009 der lærte jeg noe nytt. har bestandig testet meg på morgenen. Kanskje jeg nå skal gå over til å måle LH senere på dagen. Godt at det er noen her som har peiling, for det har ikke jeg, hehe;)
lykkelig x3 <3 Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. mai 2009 Begynte på ny pakke i dag, altså 8 dagen. Etter mine beregninger EL i går, og EL slim lør + søn???
2010 Mammaen Skrevet 25. mai 2009 #5 Skrevet 25. mai 2009 Det burde jo holde med 8 dager, men det høres kanskje ut som du har begynt tidlig hvis EL skulle være i går. Du burde prøve et par dager til for å se hva som skjer, og teste midt på dagen (kl 12) hvis du har mulighet til det.
2010 Mammaen Skrevet 25. mai 2009 #6 Skrevet 25. mai 2009 Ja, det kan lønne seg å teste litt ut på dagen. Det mest optimale er visstnok rundt lunsjtider, men det er vel ikke så mange av oss som gidder å løpe på do på jobben for å teste etter EL? (ikke jeg i alle fall - men har ikke hatt behov for det heller)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå