Cezi84 Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Jeg og min kjære forlovede ønsker å bli gravide, vi har lyktes en gang, men fikk vite for noen uker siden at jeg har hatt en missed abortion. Trodde jeg var 10 uker på vei, men den lille spiren døde lenge før det... Vi ønsker så gjerne å bli gravide igjen, så er det noen som ser en graviditet på oss i fremtiden? Når? Kjønn? Håper noen seriøse ønsker å spå meg? Jeg er født 15.07.84 Han er født 24.04.83 På forhånd takk:) Klem fra Cezi84
MC81 Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Bare dytter jeg =) Håper noen kan gi deg de svarene du ønsker!
Cezi84 Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. mai 2009 Er det ingen som ønsker å hjelpe meg....?
CMilla84 Skrevet 26. mai 2009 #5 Skrevet 26. mai 2009 dytte litt for dæ æ å,sjer vi e i samma situasjon.. tar visst tid å få svar her,så man må bare smør sæ me tolmodighet..
Cezi84 Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. mai 2009 ja, skjønner dette, hehe;) Men tusen takk;) Hvordan går det med din situasjon da?
CMilla84 Skrevet 26. mai 2009 #7 Skrevet 26. mai 2009 Min situasjon er litt "håpløs" føles det som.. Har hatt 2 kjemiske aborter i år(altså positiv test men TR likevell)..blir litt håpløst når "alt" ender i SA på en måte.. PP`n her er vell litt verre,i og med at jeg egentli skulle hatt termin 28 mai nå.. Er vell sånn at det tar den tiden det tar,men skulle gjerne hatt noe "svar" her,litt lettere å holde håpet oppe om man får litt håp av noen Lenge siden din MA da?
Cezi84 Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 26. mai 2009 Det skjønner jeg må være håpløst ja! Hvor mye motgang skal en person ha før det kommer en liten baby.. Det er 3 uker siden nå, hadde siste blødningsdag torsdag 14.mai, så det er relativt ferskt ennå, men alikevel føles det lenger siden. Har skjedd så mye på kort tid... Kroppen forbreder seg på 9mnd med graviditet, så etter den 9.mnd vil det nok komme et tegn på at det skulle vært en fødsel. Husker min forje abort, rundt termintider oppdaget jeg at jeg hadde melk i brystene. Det var en spesiell følelse... Vi får vel være glad for at kroppen ordner opp selv, og håpe at det kommer seg fort igjen. Skjønner at du trenger et lyspunt/håp å holde deg fast i,du har jo hatt det værre enn meg, men jeg må si jeg føler det på samme måte...
CMilla84 Skrevet 26. mai 2009 #9 Skrevet 26. mai 2009 Huff såpass ferskt ja,e næstn hakke verre da:( E så my følelsa som svirre rundt,å ting man stille spørsmål med. Men man får "trøst" sæ me at det e en grunn når man har SA/MA. Da va d jo ikke meninga uansett. D e en fattig trøst,men man må bare rægn me d går bedre neste gang:) Krysse fingran for dæ,å d e jo maang som blir gravid igjænn før neste mens etter SA oxo,så e jo masse håp tida fremover :) Å håpe vi snart får nå svar fra nånn her å,da bli jo håpet lysegrønt igjænn
Cezi84 Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #10 Skrevet 28. mai 2009 Ja jeg har også hørt det, lurer bare på hvor lenge kroppen bruker på å "komme seg igjen" etter en MA/SA... Jeg har kommet meg et stykke allerede, med god hjelp og støtte fra forloveden min, så jeg ser positivt på framtiden. Men det hender innimellom jeg bare begynner å gråte og alle følelsene kommer tilbake igjen (spesielt fødsler/gravidite på tv..) Men det er vel normalt.. Har dere noen barn fra før da?
Cezi84 Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #11 Skrevet 28. mai 2009 Hvordan går det med deg idag da? (termindatoen...)
CMilla84 Skrevet 28. mai 2009 #12 Skrevet 28. mai 2009 D e nokk normalt ja..Huske d t mæ å,va helt forferdeli når æ så/hørt om folk som va gravid.. å ikke nokk me d,så va ALL gravid,tilåme i dæm mæst utenkelig tv program va d nånn som vart gravid.. men heldivis vart d bedre ettervert.. men trur ikke d vil bli helt bra før æ har en ny spire.. Trur nokk du må regn me en liten mnd før kroppen "kjæm sæ" sånn fysisk sett,gjor d t mæ allfall. men kan godt vær litt før oxo.. så du begynne væll å kom i "mål" snart no:) Bra du sjer positivt fremover=) e vanskeli,men e uansett bedre enn å ikke sje nå lys i enden av tunneln.. Æ har ingen fra før,men forloveden min har en sønn på 7 som bor t oss. E en liten "trøst",men e ikke samme som en egen for min del.. Dåkker har heller ingen? va litt usikker på om æ læst nå om d..hehe Ellers går d bedre idag enn æ hadd trudd,heldivis:)
Cezi84 Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #13 Skrevet 28. mai 2009 Det er godt å høre:) Kan tenke meg det er litt spesielt med "termindatoen". Jeg skulle hatt 30.november, gruer meg litt til desember mnd kjenner jeg.. Vi har ingen barn fra før nei, bare ei litta jente på fire ben;) Hun er veldig mye hjelp og oppmerksom, hun merker med en gang at jeg er lei meg og kommer for å trøste:) Skjønner godt det ikke er det sammen når han ikke er din egen sønn, ihvertfall når du har vært igjennom det du skriver. Det er et morsinstikt vi jenter har som ikke blir borte før vi får barn selv tror jeg... Hva jobber du med eller går du på skole?
CMilla84 Skrevet 29. mai 2009 #14 Skrevet 29. mai 2009 Ja vil alltid vær nå spesielt me "termindatoen".. trur den datoen vil heng igjenn nånn år faktisk,å tænk på at bejbisn egnetli skulla vært 1 år,åsså 2 o.s.v Men heldigvis e d perioda i mellom som vil vær litt bedre:) vil d vær t dæ å frem t november tippe æ.. så begynne d å nærm sæ.. ganske slitsomt egentli,så håpe virkeli du får en ny spire før den tid=) Katt eller hund du har da? Har en katt vi,hu e helt fantastisk kos,så e litt deili å ha hu da.. Merkeli derre me at dyran føle når man træng trøst..Men godt da:) Jobbe ikke for øyeblikket,slit me betennelse i ei skulder som itj vil gå sæ t,men forhåpentlivis bli d igjænn ætter sommern.Bli væll vikar i barnehage,sjøl om arma ikke tillate d bare MÅ lixom.. hehe Du da?=)
Cezi84 Skrevet 30. mai 2009 Forfatter #15 Skrevet 30. mai 2009 Vi har en liten hund (Cavalier spaniel på 6kg), hadde ikke klart meg uten henne nei:) Jeg studerer førskolelærer, 3.kl til høsten så snart ferdig:) Da blir det nok bhg jobbing på meg også Nå er jeg midt i eksamensperioden min, 3 av 5 er unnagjort, så det nærmer seg ferie nå. Kjenner jeg trenger en rolig sommer med ikke så mye jobbing. Har på en måte skyvd mange av tankene bort, for jeg har ikke tid til å ta tak i det nå på en måte. Så er redd sommeren kommer til å bli tøff med mange ubehandla tanker, hvis du skjønner hva jeg mener.. Men skal på ingen måte ta sorgene på forskudd, skal nyte den siste sommeren som student, for er ikke sikkert det blir så mye ferie på oss til neste sommer. (Flytter hjem til Østlandet og finne jobb) Planer for sommeren da?
CMilla84 Skrevet 1. juni 2009 #16 Skrevet 1. juni 2009 Åhh æ å har lyst på hund,men kjærest e allergisk,så d bli væll aldri:( Førskolelærer ja,flott d da=) Æ å har egentli d i planan,men ortopeden min villa ikke anbefal d,pga han ikke trur skuldra mi kjæm t å tillat at æ jobbe i barnehage restn av livet:( jævli kjipt,men har itj gitt opp håpet enda da.. Grattis me snart ferdi utdanning da(et år går fort vett) =) må vær deili å ha mesteparten unnagjort,å vit at du e mæsta sikra jobb resten av livet etter neste sommer:) Å lykke t me eksamenan =)) Roli ferie e jo deili uansett,å e vell ganske vikitig å nyt den t d fulle når d e den "siste".. Bli jo forhåpentlivis den siste uten unge å,så å nyt sommer sol å kjærestetid trur æ bli supert=) Bare gå på stranda å lægg fremtidsplana,dra på telttur å ligg tætt inntill værandre å gjør alt som kjæresta før dåkker bli en familie.. =) Tippe å håpe at d vil pleie tanka å følelsa litt oxo,å kanskje dæm tøffe tankan bare glir forbi .. E lov å håp allfall hehe Har nåkka planer for sommern ja,tænkt på tur t Østersund eller Danmark en plass.. Driv å kike på tilbud å sånn,men d e jævli dyrt t å vær tilbud syns æ..hehe Får sje ka d blir t,men må allfall ut i "verden" å finn på nåkka me han lillegutt.. Blir itj sommern fullt så kjedeli t han Å når han e på ferie t mamman sin ska vi muligens t sverige me et vennepar på nå Amcar treff trur æ... Dæm 3 andre e væældi interessert i bila som går fort,å æ syns dæm lage fin lyd,så d e et greit kompromiss..hehe Bli væll arti tænke æ Kor du bor no da? Siden du ska flytt tebake t Østlandet mene æ
Cezi84 Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #17 Skrevet 1. juni 2009 Ja får håpe dette er siste ferien uten barn, det hadde vært kjempe ) Syns det er veldig deilig med rolig ferie ja, skal være på hytta og kose oss masse der:) Har skjønt at Danmark ikke er så billig ferie sted på sommeren, må fort oppi noen tusen for å få et sted å bo der.. Med tre personer da, så blir det litt... Biler har jeg aldri intressert meg for, hehe, men det har vel sin sjarm;) Nå bor vi i Trondheim og blir her bare ett år til! da er det hus som står på ønskeliseten:) Dere bor da?
CMilla84 Skrevet 1. juni 2009 #18 Skrevet 1. juni 2009 Nei helt syke prisa,så på en plass,1 uke på middels hotell..å inngangsbillett 2 daga på en eller anna plass.. 28000! vart skremt æ allfall,så e litt skeptisk på hele danmark greia,men satse på Østersund å stosjøbadet =) Trur æ bli veldig bra,pleid å dra dit når æ va liten så =) Nei e itj interessert i bila æ heller,sjønne mæ absolutt ikke på d.. men litt fasinerende når dæm kjøre FORT,sålæng æ slipp å sitt på.. Så e væll nå form for streetracing eller nå vi ska på,å man bli væll gira når man først e dær.. håpe æ på =) Bor i Trondheim æ å(men du hadd kanskje sjønnt d på dialektaskrivinga) Takle itj skriv bokmål,sjer så merkeli ut når æ les gjennom d sjøl,så bra du bor i byyn,ænklar å sjønn ka æ skriv da:P hehe Bor på itj midt i byyn da,leie hus på Bynest,nånn meter fra vannet,å d e såååå digg=)=) Ska dåkker kjøp hus dit dåkker flytte el?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå