AdrenaLine Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Umulig å få tak i min lege så nå har jeg bestemt meg for å bytte. Har prøvd å få kontakt med ham siden torsdag og han ringer ALDRI tilbake... Greit når det bare er meg, men når jeg får ansvar for en liten tulle om noen uker så synes jeg det er greit å ha en lege som ikke er så lite pliktoppfyllende som han her. Bor på Ullern, midt mellom Lysaker og Røa. Noen som vet om noen her? Tenkte kanskje på Røalegene. Ønsker en kvinnelig lege denne gangen og helst ikke en som går av med pensjon om et par år...
milva76 Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Kan anbefale deg Jannicke Bjørklund Fredriksen på Veste Aker Legesenter (på Røa) på det aller varmeste!
AdrenaLine Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2009 Takk for tips. Ser hun har ledige plasser også... Nå må jeg bare manne meg opp til å bytte lege. Har gått hos min siden jeg var syv år gammel. Og har under to måneder til termin så kanskje dumt å bytte akkurat nå, men byttes skal det når lilletulla kommer ut. Hun fortjener en mer tilstedeværende lege..
milva76 Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 har hatt henne som fastlege i 7 år. hun er ca 35 år og har fulgt opp meg i to svangerskap. hun er rett og slett super. vi har flyttet til nordstrand, men orker likevel ikke å bytte fastlege!
AdrenaLine Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2009 Ja det må man si at er et godt tegn på at hun er flink
b10na&lillegull Skrevet 26. mai 2009 #6 Skrevet 26. mai 2009 Tiril Elvestad er kjempeflink Holder til på røa, vestre aker legesanter
Høne Pøne Skrevet 26. mai 2009 #7 Skrevet 26. mai 2009 Må skrive under på Tiril Elvestad. Jeg "mistet" henne da hun flyttet fra Lilleaker til Røa, men vi var kjempefornøyd. Hold deg for all del unna Ullern legesenter om du ønsker kvinnelig lege. Vår gamle lege der unner jeg ingen.
AdrenaLine Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 26. mai 2009 Tiril Elvestad har helt fulle lister akkurat nå. Har en venninne som går til Ullern og har en eldre kvinne der, men hun er sykemeldt for tida. Og jeg ønsker som sagt en ung en så det er uansett ikke aktuelt Takker for nyttige tips her. Tydelig at Vestre Aker legesenter er bra
milva76 Skrevet 26. mai 2009 #9 Skrevet 26. mai 2009 Jannicke flyttet over til Vestre Aker for ca 7 mnd siden, fra Norsk Legesenter på St Hanshaugen. det er nok derfor hun fortsatt har ledig plass. var nok mange av pasientene som ikke ble med over til Røa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå