Gjest Sauen er poppeklar! Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Jeg er ikke akkurat mobil for tiden med 10 dager til termin, så i dag overtalte jeg mannen til å prøve å lakkere neglene på tærne mine. Og det gikk ikke akkurat bra, hehe... Så nå sitter jeg her da, med knall rød neglelakk over hele ene foten omtrent=P Har fått bort endel av det med neglelakkfjerner, men det som er på huden går ikke bort jo! Det er jo ikke verdens undergang da, men jeg kan jo føde når som helst og forfengelige meg vil helst ikke se ut som om jeg har tråkka i glasskår under fødselen=P Frister å putte foten i neglelakkfjerner, men det er vel ikke noe sjakktrekk akkurat. Sååå, er det noe annet som funker tro? (Jada, jada, min egen feil)
tante grusom master of law Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Ta en lang dusj, så er det bare å skrape vekk neglelakken fra huden.
Gjest Sauen er poppeklar! Skrevet 25. mai 2009 #3 Skrevet 25. mai 2009 Funker det altså? Kan kanskje prøve med fotbad isteden da, kommer akkurat fra dusjen...
tante grusom master of law Skrevet 25. mai 2009 #4 Skrevet 25. mai 2009 Ja, det fungerer som bare det. Skrape på huden med fingerneglen mens huden fortsatt er fuktig. Fungerer ikke å fjerne lakken fra neglen på denne måten da, bare fra huden.
wirre;o) Skrevet 25. mai 2009 #6 Skrevet 25. mai 2009 hehe.. poppeklar? Tenker på en reklame; once you've popped, you can't stop.. Var det noe potetgull? Nei, man føder da vel ikke uten fransk pedikyr?!
Gjest Sauen er poppeklar! Skrevet 25. mai 2009 #7 Skrevet 25. mai 2009 Hehe, husker den=) Føler meg rimelig poppeklar ja, jeg er sikker på at hvis noen pirker meg for hardt på magen så eksploderer den=P Har full egenpleie i dag, og da må man ha rød neglelakk på tærne=)
wirre;o) Skrevet 25. mai 2009 #8 Skrevet 25. mai 2009 Mitt aller beste råd er å gå til fotpleier. Deilig bortskjemming nu på slutten kombinert med en helt ok unnskyldning. Ehh..mannen lakkerte tåneglene mine og det ser ikke ut! Jeg bare MÅ til fotpleier!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå