Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Jeg er jo helt grønn når det kommer til betaling/bestilling over internett.. Men,har nå idag kastet meg ut i det.. Har bestilt en kjole fra dhgate, betalt via paypal (tror jeg har betalt ihvertfall). Står at kjolen er betalt.. Har ikke sendt inn noe mål ennå, kommer selger til å ta kontakt med meg for mål, eller skal jeg ta kontakt med selger nå?? evt hvordan? Som dere skjønner så føler jeg meg bare helt lost altså ..og en smule nervøs om jeg gjør noe feil:S Ja, og på paypal,på gjøremål, så står det at jeg må bekrefte kortet mitt og at de skal trekke 15kr for så å sette de inn igjen.. men er virkelig kjolen betalt nå? Gjorde det som stod på pay pal etc, er det noe mere jeg trenger å gjøre?
4skatter Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Hei, helt i orden, du er nok ikke alene om det! Jeg bestilte kjole, betalte med paypal, har ikke bekreftet kortet enda, kjolen er nok betalt ja. Senere fikk jeg en mail fra "sydamen" som forklarte hvilke mål jeg skulle ta på de tre kjolene jeg bestilte, og vi har snakket litt via meldinger på dhgate. Jeg gjorde om litt på ryggen på en kjole, de er kjempekoselige til å forhandle ideer! Så nå sa de at de er i full gang med syingen og nå venter jeg bare på kjolen... Spent!
Gjest Skrevet 25. mai 2009 #3 Skrevet 25. mai 2009 Kjolen er betalt, vil anbefale deg å sende selgeren mål, bekreftelsen på Paypal trenger du bare dersom du regner med å handle for mer enn 2000 dollar, evt når du begynner å nærme deg det beløpet.
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 25. mai 2009 #4 Skrevet 25. mai 2009 takk for svar begge to=) Har ikke fått noe mail ang mål etc ennå,ser det står at de må ha måla innen 24 timer (om jeg ikke har misforstått alt da hehe;)). Får ta å sende de en mld på dhgate å høre:) Igjen, takk for hjelpen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå