*SmurfeMamma* Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 vet ikke om vi har spådd hverandre før?? kanskje vi kan gjøre det nå? viss du har noe du vil bli spådd i?? jeg lurer på om du kan se graviditet på meg snart? min dato 270283 klem
vekt81 Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Hei Lilleknøtt! Vil veldig gjerne bli spådd av deg og spå deg!! Er under utvikling så ta det med en klype... Får opp august her,men tror ikke du tester positivt før i september faktisk.. Jeg lurer alltids på litt av hvert jeg=) Har vært til et intervju for assistent stilling,men da jeg var der så lurte styreren på om jeg var interresert i å bli konstituert ped.leder..80% Jeg har søkt meg inn nett/samling basert fra høsten av(førskolelærer) Ser du om jeg vil bli innkalt til en ny samtale og om jeg får jobben? Som ped.leder? Om jeg kommer inn på skolen? Og hvis du har lyst til å se om det blir flere små på meg?etterhvert?Ingen prøver,men kunne tenkt meg en til på et bedre tidspunkt..(har to gutter,en på 1 og en på 5) Klem.. Si ifra om du vil at jeg skal prøve meg på noe mere=)
*SmurfeMamma* Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2009 morsomt, jeg så deg jobbe i bhg før jeg leste innlegget ditt.. er ganske sikker på at du blir ped.leder i en bhg, og det kan tyde på at det er denne du snakker om, for jeg får også opp 80% jeg får deg som førskolelærer, så viss du ikke er det, så er jeg rimelig sikker på at du kommer inn på skole også. jge tror nok du får en gutt til, får inn 3 år... vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det, men enten blir du gravid om 3 år, eller du får en baby nå minsten er 3 år, eller det kan også være at den minste er 3 når nese blir født... hehe;) klarer ikke helt og tolke det, men heller mest mot at minsten er 3 når neste blir født.. får du inn sånn ca hvor gammel min sønn vil være når jeg føder neste barn?? og om jeg får jente eller gutt neste gang? klem
vekt81 Skrevet 25. mai 2009 #4 Skrevet 25. mai 2009 Ja,det var morro!!Håper virkelig det blir sånn,har trua på det sjøl og da!! Jeg får opp at sønnen din er mellom to og tre...da kommer neste/fødes.. Hvor gammel er han i dag? Tror jaggu det blir rosa innkjøp hos deg..=)
*SmurfeMamma* Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2009 han er 2 år og 2 mnd... og vi hadde håpet det ikke ble mer enn 3 år mellom... men da må jeg bli gravid før juli... men, men sånt kan man ikke planlegge... samboeren min tror jeg er gravid nå han da... jeg skulle hatt mensen om søndag.. men testet negativt i dag.. de to andre gangene jeg har vært gravid har jeg ikke testet posetivt før en uke over IKM da... så jeg har motet oppe enda.. tihi:) Rosa?? jøss, jeg er så sikker på å få en gutt til jeg da.. hehe;) føler meg som en guttemamma liksom... tihi;) jeg tror ganske sikkert du får den jobben altså! og jeg tror du vil være veldig flink i den også, og du vil komme til å trives:)
vekt81 Skrevet 25. mai 2009 #6 Skrevet 25. mai 2009 Ja,ikke sant..Jeg var så sikker på at min neste ville bli jente..=) Hihi...Fremtiden vil vise..Fornøyd uansett!!Har spiral,og vil ta ut den når jeg går det siste året på skolen som er over fire år...ser for meg en graviditet høsten det året jeg er ferdig utdanna...Men man vet jo aldri.. Ja,det blir spennende!Hadde vært morro..Føler at det ville vært så perfekt liksom!! Noen tips for å bli enda mer treffsikker i dette? er vel trening som skal til...hihi..
*julybirth* Skrevet 25. mai 2009 #7 Skrevet 25. mai 2009 lyst til å "hjelpe" meg litt og? er født 5 august... er så spent på om jeg vil bli gravid snart, og hvilket kjønn, kjærligheten og, har du tid? chatter gjerne på msn hvis det er lettere go natt til deg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå