luckymum Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Har 15 dager igjen til termin. Slimproppen begynte å gå på fredag.Kom en del av den igår og idag oxo. Tror jeg ihvertfall,mener å huske det så sånn ut forrige gang oxo. Så har jeg sånne sammentrekninger i magen at det er ganske ubehagelig,det er ikke vondt enda. Husker fra forrige gang at det gjør vondt når det først setter igang på ordentlig=) Men det er som sagt ubehagelig.Magen strammer seg veldig og det er sånn at det er vondt å sitte stille.Føler ikke at det gir seg når jeg reiser meg opp og går heller.Så går jeg en del ganger på do med diare (sorry detaljer!!!) Betyr det at det kanskje har begynt å skje ting her eller bare noe jeg innbiller meg?=)
*emeline* Skrevet 25. mai 2009 #3 Skrevet 25. mai 2009 Vanskelig for oss andre å si om noe er på gang eller ikke. Det at slimproppen har gått trenger ikke bety snarlig fødsel. Hos meg gikk den for 4 uker siden og jeg sitter her like gravid ennå, har termin på torsdag. Har hatt litt modningsrier, velger jeg å kalle det, igår og idag, men nå merker jeg ikke stort til de heller. Bare tiden kan si om noe er på gang med deg. Lykke til med fødsel hvertfall )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå