Gå til innhold

hvis ingen bruker vaskeball lenger, hva bruker dere da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og er dere fornøyd? Har prøvd å få tak i nye vaskeballer, pleide å ligge i butikkene, ikke nå lenger..

Skrevet

Ingenting. Tømmer vaskepulveret rett på tøyet. Funker fint.

Skrevet

Bruker flytende vaskemiddel i doseringskammeret på vaskemaskinen, fungerer veldig greit.

Skrevet

Rett i vaskemiddelskuffen. For maskiner produsert siste 10-12 årene er vaskeball helt unødvendig. Enten du bruker fast eller flytende vaskemiddel!

Skrevet

har brukt vaskeball så lenge de har vært på markedet, ikke tenkt noe særlig over hvorfor egentlig. Er det slik at gamle maskiner ikke takler vaskepulver i kammeret?!?

HI

Skrevet

Har aldri brukt vaskeball. Putter jo bare pulveret i doseringskammeret.

Skrevet

Gamle maskiner hadde til dels problemer med løse opp det "nye" (for 20 år siden) høykonsentrerte pulveret som brukes i dag i vaskeskuffen (før det bruke man 2 kopper med vaskemiddel...). Derfor ble vaskeballen oppfunnet for å sikre at pulveret ble helt oppløst.

I maskiner produsert siste 10-12 år er dette problemet ikke-eksisterende. Disse er bygget for det nye vaskemiddelet.

Skrevet

Da går vaskeballene i bosset...

HI

Skrevet

Jeg har en 1 år gammel vaskemaskin... men jeg bruker fortsatt vaskeballen jeg....

Jeg synes ikke noe om å tømme flytende middel rett i kammeret jeg...

Det er greit nok med pulveret, men jeg bruker helst flytende, hvis ikke jeg finner pulver på tilbud, da kjøper jeg det...

Men jeg bruker vaskeballen da også jeg...

Skrevet

Det er nå ingen skade å bruke dem, så lenge de holder. Men ikke noen nytte heller i en ny maskin. Velg etter smak og behag! Her gjør du RETT samme hva du gjør. Fin situasjon!

Skrevet

jeg bruker vaskeball :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...