Gå til innhold

Noen med termin i Januar i haugesund+++?

Anbefalte innlegg

Er nå 6 uker på vei og kunne tenke meg å treffe gravide som har termin desember/januar (evt. februar) som bor i haugesund/karmøy område.

Er selv ny i byen, har bodd i haugesund siden juni 2008 og synes at graviditet kan være en god mulighet for å treffe nye folk!

Er førstegangs gravid og har absolutt null peiling på dette, kjekt å utveksle erfaringer også????

Er noen med???

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hei

Foreløbi termin 5 februar!! :-) Treff hadde vært fint!! Litt ut på sommeren? :-) Formen fin?

Jeg har en datter på snar 6 år, så det føles ut som 1 gang igjen!! Hehe

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Så kjekt med noen termin så nærme meg!! :-) Blir spennende å se om me treffes på sykehuset o då!! .-)

Hadde vært gøy med treff før den tid!! Hvordan jobber dere?!? Best i helgene eller på kveld?

Ja, det kan godt være vi havner på sykehuset på samme tid :-)

Noen dager til nå så er vi nesten halvveis! Har begynt nedtellingen for lenge siden :-)

Jobber dagtid, så for meg passer det med treff både kveld og helg. Hadde så absolutt vært kjekt med et treff.

• 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Jeg har termin 31.jan og er interessert i å treffe likesinnede med termin i jan/febr. Finnes det eksisterende grupper jeg kan henge meg på, eller noen i samme situasjon som kan tenke seg et treff før jul?

Jeg har termin 31.jan og er interessert i å treffe likesinnede med termin i jan/febr. Finnes det eksisterende grupper jeg kan henge meg på, eller noen i samme situasjon som kan tenke seg et treff før jul?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...