lille trollet og mamsen Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Nå har jeg testet positivt igjen. Håper på at spiren blir her denne gangen. Har hatt to aborter og klarer ikke å glede meg i det hele tatt. Klarer ikke å ta det innover meg. Har bestilt UL til uke7. Håper på å se ett bankende hjerte da slik at det går opp for meg, og jeg klarer å slappe av. Alle gode ting er 3.
Mikkemafian Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Hjertelig velkommen:) Jeg er nå 21 uker etter å ha mistet 2 ganger på rad, så det er mulig... Alt så fint ut på ultralyd også.. Du har noen skremmende uker foran deg, kommer til å tolke og overtolke alle tegn. Men sjansen er faktisk større for at det skal gå bra enn at det ikke skal gjøre det. Det er bare noen veldig få uheldige som mister 3 ganger på rad. Jeg skal krysse alt jeg har for at det er din tur nå....
lille trollet og mamsen Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2009 Tusen takk for oppmuntringen. Jeg trenger det.
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Gratulerer!!! Og velkommen inn igjen! Jeg slenger meg på med å si at ja,det er skjeldent at man mister 3 på rad...Så skjeldent at det har en egen diagnose eller uttrykk,- habituell abort... Jeg var selvsagt en av de skjeldne da,- men etter å ha mistet 3 ganger i fjor,- så er jeg nå ca 19 uker på vei og alt så bra ut på ul hos meg også... Det går bra til slutt! Jeg misunner deg ikke de ukene du må igjennom nå med usikkerhet og tvil og overanalysering av alle symptomer og mangel på disse.... Men det er dessverre en kneik vi må igjennom. Jeg kom på ul i uke 9...Og kvelden før så hadde jeg en lang prat med magen min... Jeg lovet den at om jeg fikk se et bankende hjerte og at alt stod bra til på ulen dagen etterpå, så skulle jeg ikke gi opp troen på magen og huleboeren før den dagen jeg gikk i graven.... Og det har jeg holdt meg til. På en måte hjalp det meg veldig,- for hver gang tvilen,usikkerheten og panikken er der,- så sier jeg til meg selv at jeg lovde magen å ikke tvile... På en rar måte roer dette meg igjen... Det funker sikkert ikke for alle,men verdt et forsøk? Veldig lykke til,vennen! Og bruk oss for alt vi er verdt når du trenger å snakke med noen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå