Gå til innhold

Nå klarer jeg snart ikke mer!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle hatt mens 04/05 men neidag ingenting! har tatt to tester en hjemme og en hos legen, siste var den 15/5 hos legen, den og var negativ.. Jeg går inn i 10 pp i juni, men snakket med legen om dette da min forrige lege nevnte at jeg kanskje hadde PCO, men han utredet meg ikke..

Så den 15/ 5 tok min nye lege masse prøver for å finne ut om jeg kan ha PCO.

Jeg har mens murringer, mageknip, mye luft i magen, kvalme. Og mye mye mye utflod, helt blankt og noe slimete, det har vært sånn siden jeg var ferdig med siste mens. første dag i siste mens var 04/04-2009.

MEn jeg skjønner ikke hvorfo alt er så rart, jeg blir så oppgitt, ønsker så sterkt en liten en<3. Der er jo 10 dager siden sist test, er det noe vits i å ta en ny en? åååååååååååååååååååååå er så lei og trist..

noen som har råd, erfaringer eller tips å komme med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner så godt hva du føler.. Men bit tennene sammen, du kommer igjenom dette også....

Jeg ville tatt en test jeg da=) Kan godt hende at den er negativ, men da har du hvertfall sjekket.. Lenge siden du sjekket hos legen...

Om det ikke gikk din veg denne gangen gjør det nok det snart.. Du er jo alt under utredning, det blir DIN tur en dag!

stoor trøste klem!

Skrevet

viss du har pcos så er det veldig vanlig å ha ustabile sykluser .. ustabilt sekret og andre symptomer...

håper at du får posetiv test:) men om du ikke får det og har pcos så får du iallefall hjelp hos gyn:)

Skrevet

Huff da,,, takk for gode ord. jeg blir bare såååå innmari frustrert!!

Jeg vil så gjerne!!! Får kjøpe meg en test imorgen da., oppdatering følger...

Takk:)

Skrevet

JA, men det er det som er så forvirrende, jeg har til vanlig stabil mens, og stabilt sekret. De eneste gangene til har vært så uregelmessig er når jeg sluttet på pillen mnd etter og denne gangen. det er derfor ting er så teit!!

Ja du har et poeng det jeg vil hvertfall få hjelp..

Tusen takk for trøstende ord:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...