Gå til innhold

ikke helt gått opp....

Anbefalte innlegg

Etter å ha ventet på mensen i noen uker, 2 positive hjemme tester og ja fortsatt ingen blødning, er d ikke helt gått opp for meg at jeg er gravid.

Vært hos lege, tok kun blodprøver, henviste meg videre til UL i uke 16-18 .

Er 9 uker "på vei", kvalm og trøtt. Selv med mange symptomer går det ikke helt opp for meg, og er til og med begynt å tvile på om jeg virkelig er gravid...

Sikkert bare redd for å miste...foreløpig termin 2 januar:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140158114-ikke-helt-g%C3%A5tt-opp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Melder meg inn i klubben. 2 posetive tester, 1 innvendig Ul og en kropp som hyler gravid og ennå så har det ikke gått opp for meg at jeg er gravid. Er 7 uker på vei og har foreløpig termin 20 jannuar. Er sikkert en forsvarsmekanisme. Når jeg har pasert de magiske 3 mnd så kan jeg begynne og glede meg! Håper at det synker inn da

Det har ikke gått opp for meg heller! Har termin 29. januar (5+3), så det er fortsatt veldig tidlig.. Jeg går og leter etter tegn på at jeg er gravid hele tida så det skal føles mer virkelig;-) Har tatt to positive hjemmetester og har lyst til å ta en ny annenhver dag hehe Noen som har fortalt det til mammaen sin allerede? Det gleder jeg meg til, tror ikke jeg klarer å vente til det har gått 3 mnd selv om det er det tryggeste.

Jeg har fortalt det til mine og min samboers foreldre:) klarte ikke å holde det hemmelig, men vi venter med å fortelle til resten av verden :)

Tenker jo på det hele tiden. Jeg har forresten termin 28 januar, beregnet ut fra disse terminkalkulatorne:)

Annonse

Ja, det er virkelig vanskelig å tenke på noe annet! Jeg forteller det nok til foreldrene mine når jeg skal hjem på besøk om en uke, det blir det første barnebarnet deres;-) Foreldrene til mannen min er allerede besteforeldre til tvillinger og skal få et barnebarn til i november, så vi venter nok litt lengre med å si det til dem. Det er virkelig bra at sånne sider som dette finnes, veldig fint å snakke med andre som opplever akkurat det samme!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...