Gå til innhold

Sjønner fint lite nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå syns jeg virkelig tr kan komme:p hehe. Har nå menssmerter og vondt i korsryggen, alt som tyder på pms. Men jeg har hatt mye utflod nå de siste dagene, å d har jeg aldri før mens. Så hvis ikke tr dukker opp snart, blir jeg sint, for nå er syklusen min helt på tur:p hehe. Hvordan føler dere dere nå, både dere som er gravid og de som venter tr?:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja men har du testet deg og så har den vært negativ? Høres ut som du utelukker at du kan være gravid ;)

Skrevet

...eg sko hatt mensen ca 17 mai...i dag og i går e der bittelitt blod i utfloden (mørkt gammalt)..så...begynte etter sex'en på lørdag. Virka som eg har fått ei rift el no...bortsett fra at det føles som om mensen komme..godt kroppen kan bestemme seg...

Skrevet

Jeg føler meg ikke gravid, og siden jeg fikk negativ test forje uke, tror jeg ikke jeg er gravid nei:-P men skal teste på fredag hvis ikke tr har komt til da:-P men hvis tr uansett skal komme kan hun godt gjøre d nå, for nå er hun 3 dager sein, og jeg vil inn i ny pp hvis jeg ikke er gravid nå:P våknet i dag av at jeg var drit sulten, ikke helt normalt, men d kan vær kroppen som lurer meg:p hehe. Så er jeg støl i magen, som om jeg har tatt situps:p haha. Blir gal av disse symtomene som like godt kan vær pms:-P hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...