Håpefull<3 med tubospire;) Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Nå syns jeg virkelig tr kan komme:p hehe. Har nå menssmerter og vondt i korsryggen, alt som tyder på pms. Men jeg har hatt mye utflod nå de siste dagene, å d har jeg aldri før mens. Så hvis ikke tr dukker opp snart, blir jeg sint, for nå er syklusen min helt på tur:p hehe. Hvordan føler dere dere nå, både dere som er gravid og de som venter tr?:-)
Alltid Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Ja men har du testet deg og så har den vært negativ? Høres ut som du utelukker at du kan være gravid
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 25. mai 2009 #3 Skrevet 25. mai 2009 ...eg sko hatt mensen ca 17 mai...i dag og i går e der bittelitt blod i utfloden (mørkt gammalt)..så...begynte etter sex'en på lørdag. Virka som eg har fått ei rift el no...bortsett fra at det føles som om mensen komme..godt kroppen kan bestemme seg...
Håpefull<3 med tubospire;) Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. mai 2009 Jeg føler meg ikke gravid, og siden jeg fikk negativ test forje uke, tror jeg ikke jeg er gravid nei:-P men skal teste på fredag hvis ikke tr har komt til da:-P men hvis tr uansett skal komme kan hun godt gjøre d nå, for nå er hun 3 dager sein, og jeg vil inn i ny pp hvis jeg ikke er gravid nå våknet i dag av at jeg var drit sulten, ikke helt normalt, men d kan vær kroppen som lurer meg:p hehe. Så er jeg støl i magen, som om jeg har tatt situps:p haha. Blir gal av disse symtomene som like godt kan vær pms:-P hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå