Gjest Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Fikk nettopp positiv el test med en billig strimmel Har jeg da EL imorgen ?
ida87_thea_andrine Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 jeg fikk også positiv el test idag=) jeg testet med cb digital..... Jeg tror det er sånn at man skal ha el i løpet av 12-48 timer..... artig!!!! nå er det bare å kjøre på!!!!!
Nellybelly Skrevet 25. mai 2009 #3 Skrevet 25. mai 2009 Jeg også...!! ) Ingen el.slim, men satser på det kommer i morgen, kanskje. Testet med en billigstrimmel.
♥Axinija♥ Skrevet 25. mai 2009 #4 Skrevet 25. mai 2009 Jeg har ikke noe peiling på slike EL-tester... Ser at du har IKM på samme dag som meg, 8.juni.. Jeg hadde masse EL-slim på lørdag og i går, noen som vet hva det innebærer?? Har jeg EL mens dette slimet kommer (æsj)?? Masse lykke til med prøvingen,spennende...
Rafi Skrevet 25. mai 2009 #5 Skrevet 25. mai 2009 Hadde positiv el test lørdag og søndag, i dag var den negativ igjen. Men vi skal likevel ha sex i dag også, for å være sikker at vi har gjort alt vi kan spennende. Hopp til sengs jenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå