Gå til innhold

Igangsetting!!! trenger å høre noe positivt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir satt i gang i morgen på termin, er veldig spent og trenger virkelig å høre noen "glad"historier om dette med å bli satt i gang. Er helt umoden, så får disse hormon stikkpillene, håper kroppen "husker" litt fra sist så riene begynner ganske kjapt!?! hva kan en forvente seg egnetlig??

Tusen takk for alle svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvordan fikk du til og bli satt i gang på termin, når andre må gå 2 uker og mer over termin før de vil gjøre noe som helst?

Hilsen en som er kjempe bekymra for å gå over tiden.

Har termin om 7 dager.

Skrevet

ja-det lurer jeg også på?????

Er 5 dager over idag-og har ikke fått time før til fredag.....

tror ikke jeg holder det ut!

Skrevet

Det er fler grunner egentlig, hadde en svært traumatisk fødsel sist-7 år siden, gikk da 14 dager over og fødte en stor baby i forhold til mitt bekken. Fikk grønt lys for ks denne gangen, men ombestemte meg, fikk da slippe å gå over tiden siden denne babyen også ser ut til å være stor. De setter i gang etter 7 dager uansett her, tror mange er veldig glad for det. Håpet selvsagt på at det skulle starte av seg selv da:( Håper det gjør det med dere:) Lykke til....

Skrevet

Ingen som har blitt satt igang og hadde en fin/grei fødsel??? :)

Skrevet

jag blev satt igang med min första baby. Helt fantastiskt födsel.

Har absolut inget negativt att si om det.

Jag ska på vurdering imorgon, så då får jag veta om jag blir satt igang igen.

från jag fick min pille till babyn va ute gick det väl 12 timmar ,tror jag.

Syns det va en snabb födsel. hade väntat mig flera dagar ;)

Skrevet

Jeg har dårlige erfaringer fra sist, så meg skal du ikke høre på! ;) MEN ei venninne av meg som fikk andremann like etter meg synes hele fødselen var kjempeflott! Hun hadde veldig dårlig erfaring fra førstemann, som kom over to uker etter termin og hadde gått mye ned i vekt den siste tiden. Så hun sa hun absolutt vil bli satt i gang ved evt neste gang og. :)

Skrevet

Tusen takk for fine svar.....:) er super spent....har time på sykehuset kl 09 og fikk beskjed om at det kunne ta opp til 3 døgn:/ lurer på om jeg kommer til å sove noe i natt;)

Skrevet

Jeg var ikke moden i det hele tatt når jeg ble satt i gang, men hadde likevel en fantastisk opplevelse!

Jeg skal inn til vurdering på torsdag (1 dag før termin) og håper på å bli satt i gang en gang til!

Med nr 1 var det pga overtid og lite fostervann og denne gangen vurderes jeg fordi mens termin og UL termin spriker med 4 uker.

Lykke til i massevis! Det går nok kjempebra!

Skrevet

opplevde min igangsatte fødsel som en drømmefødsel jeg! skal i ilden igjen om to dager, settes igang da også- og er heeelt med på nervøsiteten din, kjenner den sniker seg innpå meg, enda jeg har gjort dette "med stil" før

(altså at fødselen har gått bra, så det burde det jo gjøre nå også, så jeg hadde vel strengt tatt ikke trengt å bli nervøs- men det er jeg likevel!!!!!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...