Lille diamant Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Da har jeg vært til GU idag og legen sa at alt var i sin skjønneste orden ble så lettet og glad, for har jo innbilt meg at det sikkert var noe gale..evig pessimist ja! Og i tillegg så fikk jeg jammen meg mensen rett etter sjekken, flaks ;O) det betyr at akupunkturen funker på meg,for skulle egentlig hatt mensen om 2 dager! Prøver å stabilisere syklusene mine siden de har blitt lenger og lenger i det siste. Så akupuntøren min var veldig fornøyd med at den er forkortet med 2 dager allerede, og jeg skal gå 2 ganger i uken fram til EL nå og 1 gang i uken etter EL. Dette blir en spennende tid altså, kjenner jeg får lyst til å juble høyt!! Og imorgen kommer samboeren hjem, så dette blir en fin uke Klem til alle som vil ha!!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Kor du går te akupunktør da?!!? I tilfelle eg finne ut eg vil prøva Har ikkje peiling på kor eg finne sånne som kan i ein sånn sammenheng.....akupuntør altså..hehe....
Lille diamant Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2009 Eg skrive ein private mld te deg eg, tilfelle der e nogen eg kjenner her inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå