Gå til innhold

Dyre triller verd prisen???

Anbefalte innlegg

Jeg er nysgjerrig på om de dyre trillene er verd prisen, det er jo mye dyrere å kjøpe Maclaren og Peg Perego enn en rekke andre. Jeg trener en reisetrille til 3 mnd gammel baby, og her jeg bor har de bare carena og graco så jeg får ikke testet disse fancye opp mot de billige. Er de dyre så bra at man kan bestille de uprøvd mon tro? Jeg elsker å gå tur, også på ferie, så jeg vil jo ha bra trille. Også viktig at baby sover godt i vogna si...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140157638-dyre-triller-verd-prisen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dyre triller er bedre enn billige, men ikke verdt prisen likevel. En dyr trille koster kanskje 2-3 ganger mer enn en billig, men den er ikke 2-3 ganger bedre, altså kvaliteten står ikke i forhold til prisen. Det er min mening. Dessuten ville jeg ikke tatt med en dyr trille på ferie, jeg stoler ikke på at den blir behandlet pent på flyet. Mange er sikkert uenige med meg, og så er det jo litt status å ha en dyr trille så folk vil gjerne ikke innrømme at de kunne fått en nesten like bra trille til under halve prisen, men det er nå så. Smaken er som baken. Uansett er det best å prøve trillen selv, så finner du jo ut hva du liker best.

Vi har valgt å kjøpe en Peg Perego trille og jeg mener det er verdt det. Den har mye større hjul enn de fleste rimelige trillene og det gjør den bedre å trille når man ikke triller på hel asfalt eller inne på sentere. I tillegg har den en veldig god kalesje som kan "snus" sånn at man kan skygge for sola uansett om den kommer forfra eller bakfra. Og ryggen kan legges helt ned.

Hvis vogna blir ødelagt på fly, så er det bare å ha en god reiseforsikring, så får man dekket alt. Vi fikk ødelagt vår nesten helt nye peg perego på flyet og fikk dekket alt av forsikringsselskapet uten å betale egenandel. Vi måtte bare sende inn bekreftelse på at den ikke kunne repareres, hvor mye det ville koste å få en ny og en bekreftelse vi fikk på flyplassen som sa at den hadde blitt ødelagt på flyreise.

Hvis du tror du kommer til å bruke den mye, så ville jeg uten tvil kjøpt en litt dyrere trille.

Jeg veit ikke så mye om triller, men jeg har reist flere ganger med baby og alltid med vanlig bagvogn... Er praktisk at de kan sove i bagen, den kan brukes som reiseseng, på ferien kan du da legge babyen og så gå ut igjen og spise middag med vogna uten noe styr og så videre. Du slipper jo å bære vogna selv:) Men, så har ikke vi hatt noen diger bagvogn, bare en liten og nett, så kanskje det er derfor jeg ikke har skjønt poenget med reisetrille før de blir større.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...