monca*84*j12 Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Alt bra? Jeg har fått jobb i dag=) hurra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Hei snuppa! ÅÅÅÅÅÅÅÅ gratulerer sååååååå mye!!!!!! HURRAAAA!!!!!! Hvor da? Laget en tråd til oss i går jeg, så bare kopierer inn det jeg skrev der: Hellu, hvordan går det med deg? Var det gøy på fest på onsdag? Og hvordan går det med praksisen? Skal dere møtes i morgen? Det ble mange spørsmål på en gang, hehe! Vi har så mye fravær i gruppa vi, så i morgen blir vi vel 2 eller 3 stykker. Men det er kanskje bare en fordel å være få når man skal sette sammen det man har skrevet:) I går hadde jeg EL, og vi hadde oss på onsdag, fredag og i går natt. Så denne mnd føler jeg at sjansene er der, selv om jeg ikke helt har troen på at det kommer til å gå.. Klæm
monca*84*j12 Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2009 Heia.. Tusen takk.. I en barnehage her i Nittedal som ped.leder for en forsterket avdelign=) Veldig morro, men VEEELDIG skummelt også! hehe Fest var skøy det.. holdt vel på til 5eller noe.. Praksisen går bra.: Vi samarbeider kjempebra og trur vi får en kjempe bra oppgave... Var på skolen i dag ja... I morgen har vi veiledning, så skal vi bhg og legge frem våre resultater.. skulle det forige Tirsdag, men noe kom i veien, så vi tar det i morgen... Kjedelig med fravær, vi har en som er litt sånn av og på sporadisk, irriterende, vet ikke om man kan regne med at hun bidrar eller ikke... men men.. Ellers har jeg gått 6dager på provera, men ingen mensen enda=S Kommer den ikke før helgen ryker cb dig'en som jeg sparer til bedre tider... hehe... De andre gangene jeg har tatt provera har jo mensen kommet etter 2-3 dager på pilla.. Men kommer den ikke før 2-3 dager etter pilla må det jo være noe... Hadde jo vært tyyypisk nå som jeg fikk jobb i dag=S Ellers har jeg vært så heldig og pådratt meg elveblest og senebetennelse på en gang.. Anders har måttet skjere opp maten min i 2 dager.. hehe.. Syntes jeg har fått min dose nå!!!!! Vel overstått El... Krysser ALT jeg har for dere denne pp=) Hils M da=)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 25. mai 2009 #4 Skrevet 25. mai 2009 Åååå, det hørtes superspennende ut!! Skjønner at det virker litt skummelt, men du kommer nok til å klare det kjempebra! Så bra at du er så fornøyd med praksisen! Begynner å likne noe her og. Hvor på skolen var dere? Vi var der vi og, men var i kantina. De andre syntes at det var for mye folk ute.. Irriterende når man ikke kan vite om personer vil bidra eller ikke. Vi er bare to som har vært med hele veien. Håper de andre blir med på framføringen, samtidig som det er litt kjedelig at de kan "snike" seg unna og få bestått. Hehe, ja det hadde vært veeeldig typsik om det hadde klaffet nå som du har fått jobb;P Blir spennende å se til helgen da! Neeei, stakar!!!! Er det mulig å få så mye rart på en gang??? Satser på at du har fått din dose nå, og er frisk de neste 5 åra:P Tusen takk!! Skal hilse tilbake! Hils A;)
monca*84*j12 Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2009 Blir sikkert bra ja=) Vi satt ute i sittegruppene ved auditoriene.. Orker ikke sitte inne på kantinen, det lukter jo spy og alt mulig ekkelt der inne.. Så de andre er enige i det! Jeg syntes dere bør si i fra jeg da, om noen er så mye borte at de ikke bidrar... Så ille er det ikke hos oss... HAHA, da blir jeg nesten litt sur altså... veldig glad, men litt sur ja... Ja det er heeelt utrolig... Enda mer plager har jeg fått... Vondt under foten, så jeg har problemer med å gå... Men jeg trur det er i sammenheng med hendene.. Vet ikke helt... Blir helt tullete i hue.. Men jeg er heeelt enig, jeg har fått nok nå for flere år fremover.. hehe klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå