Slumdog Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Jeg har IKM 3 juni, altsaa litt over en uke til. I gaar hadde jeg bittelitt mensmurringer paa kvelden og i dag kom det blod (rosa) paa papiret etter et dobesoek. Hva kan det vaere tro? Ikke noe mer murringer og har heller ikke bloedd noe mer. Er det vanlig med saann spotting?
Yo&La+spire Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Eg hadde det sist eg var gravid samme dag som IKM og denne gangen 5-6 dager etter EL (er snart 7 uker på vei), det kalles ofte festeblødning og betyr at egget fester seg;) Så dette lover godt for deg, du får bare vente å se om det kommer mer eller bare stopper (som oftest varer det mindre enn en dag). Håper du er gravid!
Slumdog Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2009 Oj!!! Jeg trodde festeblodning kom rundt IKM jeg, ikke saa lenge foer... Saa hadde ikke tenkt paa at det kunne vaere det. Da haaper jeg veldig du har rett, har proevd i nesten to aar saa toer ikke haape for mye, men det hadde vaert utrolig : )
Nellybelly Skrevet 25. mai 2009 #4 Skrevet 25. mai 2009 Jeg håper for din del at det kan være en festeblødning! ) Jeg har opplevd noe lignende selv mange ganger (har vært prøver i 3 år ca) men har ikke fått noe ordentlig svar fra legen om hva det kan være. Han sier det ofte skjer at man får en liten blødning sånn midt i mellom el og ikm. Det trenger ikke bety noenting... Jeg kan ofte få det i sammenheng med sex i denne perioden. Bare litt rosa. Håper jeg ikke virker negativ eller noe, bare deler min erfaring. Kroppene er jo så forskjellige og umulig å tolke av og til, så håper det klaffer for deg nå! ) Det kan jo love bra da! Lykke til!
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 25. mai 2009 #5 Skrevet 25. mai 2009 Jeg hadde en blødning, bittelitt på papiret over to dager seks dager før ikm. Og nå er jeg gravid! Jeg mener å ha lest at en festeblødning er ca samtidig som ikm, så jeg vet ikke om det var det jeg hadde. Lykke til, for håpe du er gravid du og!
Slumdog Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. mai 2009 Tusen takk. Det kan jo vaere saa mangt saa klart. Siden jeg aldri har hatt dette foer tillater jeg meg aa vaere forsiktig optimist ispedd en god dose realisme : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå