Anonym bruker Skrevet 25. mai 2009 #1 Del Skrevet 25. mai 2009 Har jobbet som ansatt i Kongsberg komune,som tilkallingsvakt fra April 2008,i to omsorgsboliger..Har jobbet en god del,gjennomsnittslønn har vært ca 13000,- i mnd...Er nå gravid i uke 30.og ble sykemeldt 27 Marsl..Hadde sliti med bekkenløsning en god stund før det,så jeg viste at jeg ikke kom til å klare å jobbe langt inn i fremtiden,så jeg ønsket da heller ikke sette opp noen vakter fra April,da ville jeg sette kolegene og arbeidsgiver i problemer..27 Mars ble jeg sendt hjem fra jobben for jeg klarte knapt å gå.så fra den dagen ble det sykemelding.. da hadde jeg vakter 27,28 og 29 Mars..Er det da de tre dagene der som blir beregnet som grunnlag for sykepenger? Eller har jeg krav på gjennomsnittet av det jeg har tjent frem til nå? Venter på svar fra Nav,men ikke fått tak i det rette menneskene enda... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140157398-sykepengegrunnlag-som-tilkallingsvakt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå