Gå til innhold

En testomans bekjennelser.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære "dagbok". I dag er det 25/5 og eg e altså 8 dager for sein. Men begynte jo å spotte litt i går så tanta e nok rett rundt hjørnet tenke eg..kjennes litt sånn ut innimellom...

Men, på tross av det så tok eg visst ein test te eg... Fekk fra usa. First Respons...e visst veldig sensitive. (12 t el aent..andre e jo opp mot 25..) koffer toook eg den testen da?! Den e jo egentlig negativ..sånn som cb'ene,..og billigtestene...men det som e så forbaska rart?! Eg har fått skyggestreker siden rett før ikm.... og FR (first response) har ein svake nesten usynlig strek...som eg ikkje kan begripe ska vær no farge på..haha! E jo ganske overbevist om at mensen e i anmarsj..så koffer i h***** teste eg!? ååh..kvinnfolk e så dumme av og te...!!!

...så sitte eg og ser på denne skyggen på testen.. hm...i dagslys da? *tusle bort te vinduet* Samme kordan eg vrir og vrenge på den så ser den ikkje akkurat kjemperosa ut nei..hm.. i lampa! Jess..hallogenpærer e jo så streke...nei....ingenting nytt der heller.. Hmmm....har jo sett bilder på nettet av folk som har tatt bilde av testen sin, også tar dei på sånn negativ, så vise streken bedre...me prøve det! Joda....definitivt strek der..men....merke eg miste stadig litt mere respekt for megsjøl ette som eg drive og vrenge øynene mine i håp om å se ein knallrosa strek. Te tross for testen e mange timer gammel innen nå, og ikkje komme te å bli noe mere positiv uansett! Og den e jo ikkje positiv når den ser sånn ut. *grrr*

.....likevel, sjøl med ein bitteliten mensen advarsel i truseinnlegget, så sitte eg jo her og håpe at kanskje eg får ein positive test ein dag snart.....kjeeedeliiig å ventaaa..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, Drømme. Du burde skrive bok.

Jeg lever meg inn i det du skriver, så jeg vipper fra latter til gråt ettersom jeg kjenner igjen følelsene...

Skrevet

Har planer om å begynne å skrive barnebøker når eg ein vakker dag går i mammapermisjon :) Hehe..

Skrevet

Håper en 'vakker dag' blir om en ca 8 måneders tid da..hehe.

Skrevet

Ja...e da jaggu lov å håpa...hehe..

Skrevet

Du må jo bare begynne å tempe neste pp (men krysser fortsatt fingrene for deg denne pp!). Jeg begynte å tempe rett før forrige mens, og veldig greit å bli forberedt på mensen ved at temperaturen synker ca 1 dag før. Og så ser man om man har EL også - veldig greit:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...