Gå til innhold

Erfaringer med Pergotime anybody ?? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal begynne på Pergo nå, bare spise ferdig en dose med provera og få mens først ;)

Dette er vår 1.pp :) Spente..

Hvordan er deres erfaringer med Pergo ? Hvor mange kurer hadde dere før spiren satt?

Takker for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei=) første gangen jeg tok pergo så ble det fulltreffer med en gang=) (mistet da) og nå har jeg gått på det igjenn og jeg tror jeg ble gravid men tror det var sa, men det var ingen test som slo ut så jeg vet jo ikke. og nå er jeg i pause mnd og har el idag eller var iallefall idag testen ble positiv=)

Masse lykke til=)

Skrevet

Så spennende :)

vi har en fra før, på 15 mnd.. :) men vil ha en liten bror eller søster til han :) Han brukte vi jo 9 mnd på å få til, så legen vet at jeg har pco, så han satte med på Pergo med en gang :) snille legen!

Han syns d var like greit, i stedet for å bruke tusenvis av kroner på testing osv :)

Hørte at sjansen for å miste med Pergotime var mndre jeg ?

Skrevet

Hei

Jeg tok min siste pille med provera i dag. Så nå venter jeg bare på mensen slik at jeg kan starte på pergo. Er kjempe spent, å redd for at det ikke skal funke.

Hvor mange dager skal du ta provera? jeg fikk en syv dagers kur med legen, men har lest at så mange er inne har gått på provera i ti dager. Håper virkelig at mensen kommer nå da.

Har selv en sønn på 20mnd og har prøvd siden okt i fjor. Men uten mensen og el har det jo vært litt håpløst.

Du har vært kjempe heldig som har fått pergo med legen din med en gang:)

Skrevet

Hehe, prøvde pergo for noen år tilbake, og ble ei SKIKKELIG hormonbombe! Ikke snakk om at JEG skulle ha barn nei, og nåde mannen min om han nærmet seg kroppen min... Beste prevensjonsmidlet jeg har hatt...:-)

Men det var min reaksjon, den har jo hjulpet mange. Jeg valgte å vente til det ordnet seg på "vanlig" måte (selv om det tok oss 5 år). Håper på bedre lykke for dere! Sikker på at det går bra :-)

Stooor klem ;-D

Skrevet

jeg fikk en tidagers Provera jeg Blueberry :)

har ikke mens eller EL jeg heller:( Så håper den sitter denne PP eller i pausemnd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...