Gå til innhold

Hva har dere dilla på?? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har dilla på melk og is( saftis, sjokoladeis, alt!!) :D :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe..

Sjokomelk og alt av is!!

Skrevet

Har hatt dilla på appelsinjuice hele veien denne gangen. Akkurat nå har jeg i tillegg dilla på salat med Apertina ost i, leverpostei og hjemmelaget saftis.

Skrevet

Hadde dilla på appelsin og druer, men det er egenlig over nå. Så var det en periode jeg gjerne ville ha tomat, gulrøtter og reddik... Akkurat nå føler jeg vel egentlig ikke at jeg har noen spesiell dille...

Skrevet

vannmelon og istè.. kan spise ubegrenset av det første.. ;P

Skrevet

akkurat som sist, er det rød ekstra tyggis m\som er det viktigste av alt!

jeg er aldeles sprø, og slafser i meg gjerne mer en en pakke dagen, men pga budsjettet prøøøver jeg å holde meg til maks en pakke dagen, men det er nok bare en sannhet at det går vel en og en halv pakke HVER dag... det er helt sinnsykt. MÅ ha den forbannade tyggisen, og tygger i bjørn dæhlie tempo, og blir aldri sliten i skjeven heller, har nok bygget meg opp kraftige muskler der de siste mnd :P

Og i tillegg, er det å lukte på neglelakk, noe som selvsagt umulig kan være noe bra, så det spares til "julekvelden" bare en liten luktings i ny og ne. Men som sist er det også lukter som gjelder, og i samme kategori som neglelakk- alt sånnt som jeg tror er ganske skadelig altså--- bensiin... ahh, jeg elsker å fylle tanken, og vaskemiddel! går amok med jif, har en rosa j9if sprayflaske (husker ikke hva den heter, men er ikke den vanlige blå sprayen) og guud det er deilig å vaske med den. Samme med ajax

så drømmer jeg om å spise sand, eller puste sandstøv (herregud) sånn var det sist også.. sagmug, lyst å gå på besøk til et sagbruk og stjele med meg en liten boks med sagmug. Eller besøke et fjøs med høy-og sagmug lukt--- jord, virker litt godt det og (i fantasien) og samme med murpuss/kjellerlukt. Alt er på en måte i samme kategori.

Forige gang hadde jeg NØYAKTIG samme lystene, men den gangen hadde jeg en liten hageflekk, og den pyntet jeg og plantet jeg mens jeg ventet på å føde, og da kjøpte jeg sånn pyntebark til å legge i bedene (hva heter det?? men dere skjønner hva jeg mener sant?) og fant ut at når det hadde regnet, luktet det SINNSYKT godt av den barken, det oppfyllte liksom puste inn sand-røyk drømmen min...

oæææ- jeg er gal

Skrevet

Hehe. Mange rare lyster du! Har du sjekket om det er noe du mangler?

Sist fikk jeg dilla på nugatti og melk mot slutten. Denne gang har jeg overhodet ikke lyst på melk. Spiser en del hvitost og is! Nam nam! Og så ser det ut til at lysten på frukt har kommet tilbake igjen. Vannmelon! Kan spise en hel helt alene om den er riktig moden og saftig!

Skrevet

Har vært kalde grønne druer tidligere.

Nå er det iskald pepsi max som gjelder. Og lukten av lær fra veske- og skobutikker er ekstra god. Og iskalde grønne epler.

Skrevet

Har vel ikkje dilla på noko spesielt, men kattematen lukter noko så fantastisk godt!!!! :)

Skrevet

Har dilla på solskinnsboller og saftis. Også blir det vanlige boller når jeg ikke får tak i det. Blir ihvertfall et par om dagen, vet ikke helt hvordan dette vil påvirke vekten min tilslutt men........

Har gått opp 9 kilo, og er i uke 29 nå så begynner jo å bli noen kilo :)

Skrevet

Har dilla på Vannmelon, jordbær, agurk, paprika, eple!! Mmmm..

Har også dilla på Saft is, og is biter...

Skrevet

isbitar!!!!

ca 10 kg Mr Iceman på en uke :)

Skrevet

druer,epler,slush,is,

Skrevet

Tygger isbiter....glad jeg har isbitmaskin på kjøleskapet..

Skrevet

Jeg har forresten begynt å knaske isbiter også nå mot slutten, har ikke isknusemaskin eller noe slikt, så jeg bruker en nøtteknekker rett og slett. Har et slags plastglass ( ganske stort ett, som brukes med stavmikseren) så putter jeg isbitene oppi der, og knuser de med nøtteknekkeren (så spruter det ikke isbit biter utover alt) kjempe godt!

Skrevet

Har ikke så mye dilla på spise tingen.

men,gud så himmelsk det lukter av Mentholatum,bensin,skoimpringnering,neglelakk osv osv.

Jeg bar eMÅ lukte på noe sterkt hver dag.

Kunne gjerne bodd i ett lakkeringsverksted om dagen..

Himmelsk.

Var akkurat slik med lukter sist også;)

Skrevet

Masse gresk salat med store marinerte oliven og fetaost. Nam nam.... Iskaffe er også en favoritt for tiden.

Gjest Sauen er poppeklar!
Skrevet

Har dilla på safari sin ferskpressede appelsinjuice (Må være den! Nydelig!), sånne is man fryser selv, moreller, jordbær, vannmelon, hvit saus...

Lukter også på sterke og farlige ting som bensin, neglelakk/neglelakkfjerner, spylervæske osv...

Men det som er aller best i verden er spritdispenserne på jobben (sykehjem). Den lukta som kommer akkurat når alkoholen fordamper og det svir i nesa... Mmmmm, ønsker meg en sånn en!

Skrevet

Isbiter og snø!! Må ha det, bare må ha det! :)

Skrevet

Har hatt dilla på epler og melk. Nå tygger jeg isbiter og svamp!

Lukten og smaken av svamp er det mest fantastiske i hele verden om dagen! Ble ferska på parkeringen til Biltema av noen ungdommer i det jeg åpna en ny svamp og tok en bit (svelger ikke:). Det var småpinlig! Det verste er at jeg får vann i munnen av bare å tenke på å tygge på svamp!

Skrevet

hahaha!!!!!!!! du er verre enn meg da Frk.Sol :D :D svamp!!! hihihi!!! men når du sier det, så kan jeg faktisk skjønne at det muligens kan være godt altså... kanskje jeg skal prøvesmake?? det handler sikkert mye om selve konsistensen eller?? eller er det selve SMAKEN eller kanskje blanding av konsistens og smak??

Men ser det er flere som trenger sterke løsemidler for å sniffe på (huff) (sniffe i light versjon da) men det er jo bare syyykt godt når det river i nesen??

spylerveske også ja, det også lukter godt! men bensin, er noe av det aller aller beste

Skrevet

Det er utrolig hva vi får dilla på....

Jeg har hatt det samme med alle tre... Lukter. og da spesielt fra bøker og blad. Kan ikke legge fra meg boka eller bladet før jeg har fått luktet på det lenge, og nede i kjelleren holder mannen på med å ordne til et rom og det lukter så godt av nytt treverk, kan stå der hele dagen...

Nytt er vel at jeg bare må ha kaffe. Jeg liker egentlig ikke kaffe, og har kun drukket det i selskaper en liten kopp. Nå må jeg ha mange kopper pr dag...

Isbiter er også himmelsk ;-)

Skrevet

Gulrøtter!!! Det går ned mellom 1-2kg hver dag!! :)

Skrevet

Hockeypulver, er helt gal etter det, og avhengigheten er blitt stor...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...