Gå til innhold

Tåresprett!!!! Hjertet slår!!!

inny

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for støtte tidligere! Var på UL i dag på Ullevål, og er 6+0, og vi så et lite hjerte slå regelmessig og fint.... Vi gråt begge to! Legen bare smilte... Glad for oppfølgningen på Ullevål. Nå blir det Ul en gang i uka:-).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fantastisk!! Så utrolig godt, dette unner jeg deg virkelig. Nå skal det gå så fint så. Skjønner godt at tårene kommer!

Skal selv på ul 6+2, er 4+5 i dag og tiden snegler seg avgårde...

Skrevet

Ja, tiden gikk veldig sakte frem til UL. Vanligvis er jo ikke en uke noen ting, men nå fæles det som et år! Håper det går bra med deg også!! Blir spennende å høre! Lykke til!

Skrevet

Gratulerer masse masse med det lille hjertet som slår! Er utrolig deilig å se det, og jeg også skjønner godt at tårene spretter da, ja. Jeg var innlagt pga kvalme da jeg så det første gang, og jordmødrene og sykepleierene ble så glade at de fant blomster og flagg til meg. De viste om historien min, og syntes det var uendelig stort at hjertene slo. Og det er det hos deg også. Nå kan du nyyyyyte det å være gravid. Det går ofte veldig bra når en har sett hjertet slå. Lykke til videre :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...