Gå til innhold

Grete Roede, noen med erfaringer?


Tinka82

Anbefalte innlegg

Jeg starta på GR idag. Må si jeg er spent... Har virkelig lyst å kvitte med med noen kilo, så er ved godt mot :)

 

Noen med erfaringer som de vil dele? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg begynte på mitt første GR-kurs 9 mars. Når det var over, fortsatte jeg på kurs nr 2. Har hittil gått ned 7,5 kg, men har gått inn 55,5 cm:) Veldig fornøyd med det:) Da måler jeg de plassene som står i boken. Går kjempebra, og spiser masse god mat:)

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått på mange GR kurs. Har gått ned noen kg, men har lagt på meg alt sammen igjen og vel så det.

 

Men er du skikkelig nøye og ser på det som en livs stil endring og ikke som et kurs som er ferdig etter kurset slutter, så får du det sikkert til!

 

Flere jeg gikk på kurs med har vært på mange gr kurs med flere års mellomrom forskjellige steder, men alle havner tilbke etter en tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært på sånn kurs selv, men følger anbefalingene på neststedet deres, vektklubben.no. Gått veldig bra, gått ned 3,6 kg på 3 uker!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Det er viktig at du ser på dette som en livsstilendring og ikke en slankekur, da kommer du til å gå rett i fella... det er iallefall min erfaring.

 

Jeg gikk på 3 kurs og gikk ned 12 kg - vel og bra det... men det vanskeligste er ikke å gå ned men å holde seg der... så jeg gikk opp igjen de 12 kiloene og vips var det noen kilo til gitt.. Borkasta penger i mitt tilfelle :-( Ikke det, jeg har tro på det konseptet GR har, men jeg har heller meldt meg inn i Vektklubben på VGnett, føler at det er mye mer rett for meg - dessuten er det mye billigere. Har gått ned 11 kg på 4 måneder, og da har jeg til og med vært på 14 dagers ferie :-)))

 

Lykke til :-)))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg har gått på GR, siste kurset var i fjor høst, det første 6 år før det. Ifjor høst gikk jeg på ett aktivt kurs, det som var dumt var at vi var en liten gruppe og folk ikke møtte opp så endel av spinning timene ble ikke noe av......

 

Men begynnte i forgje uke på Jennys sunn & glad.... så vi kan jo følge hverandre. Det er jo ett nogenlund likt konsept. Men her fokuseres det på livstilsendring, ikke slanke kurs. Og vi har ikke den tykke boka, men en perm på 40 sider. Så her må du være aktiv og finne oppskrifter selv, dvs jeg spiser jo samme middager osv men andre mengder. Vi bruker veiing i begynnelsen og der etter blir det øyemål.... så ingen telling av kallorier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

venninna migikk på kurs for 2 år siden, har gått ned litt over 20 kg fra da til nå. nå har vekta stoppa opp litt, så hun har akkurat meldt seg på kurs 2 for å få opp motivasjonen. hun er kjempeflink å se på de som en livsstil. pappaen min begynte akkurat på kurs 2 rett etter kurs 1 var ferdig, han har gått ned 17 kg, og er ikke ferig med kurs 2 ennå:) jeg prøvde også, men for meg funka de ikke:( lavkarbo derimot raser jeg ned på, så tydeli at det er bedre for kroppen min:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...