Gjest Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Har hatt murring i magen nå sida 17/05.. Trodd at nå skal tr komme, men nei.. Bare lurer på om det er mange som er plaget med luft i magen? For disse murringene har gjerne gått over til fis... (unnskyld ekkelt) Faktisk ganske mye også. testa neg. på 16/05. Våkna også grytidlig idag med murring. Tenkte at nå er a vel her!? -Nei... Skjønner ikke no jeg.. Hjelp?
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Hei! Velkommen til min verden..hehe..tror eg får mensen hver gang det e ein fis på vei vettu.... Men nå vett eg ingenting sjøl da så kan ikkje hjelpe deg desverre.....sitte her med masse tester og bare skyggestreker...juhuu.....e jo 22 dpo!
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 25. mai 2009 #3 Skrevet 25. mai 2009 Det med å få mer luft å må fise mer, er også ett graviditets tegn sliks om alt andre, om man da i tillegg går over tiden, og man har ekstra luft i magen, mensmurringer evnt stikkinger så er det sikre tegn. Lenge til du skal ha TR da? Du kan teste på nytt nå, kanskje det er en ekstra blå strek der??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå