Gå til innhold

jente eller gutt?? Jeg blir gal!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

På ul sa legen at det ble jente..begge gangene jeg var der faktisk og hjertelyden har ligget på 150 - 144 på hver legekontroll. I dag hadde den sunket til 138, er 37+4. Alle andre "kjærringrådstester" sier gutt, og nå nærmer det seg fødsel. Har liksom stolt på ul og magefølelsen, så det har blitt mye jenteklær i handlingen, men tenk om det kommer ut en gutt da???? Huff, jeg blir gal!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan nok stole mer på ul-undersøkelsene enn kjerringrådtester. Det med hjerteslag er heller ikke noe å stole på. Men det skjer jo en og annen gang at de tar feil, da.

Skrevet

Kjenner følelsen ja, hehe... Har selv fått vite jente på UL, til og med sett tydelig selv tre streker kjønnslepper i 3D osv, så stort mer sikkert får en det vel egentlig ikke, men så hører man jo om dem som likevel får vite feil. Har kjøpt inn en de jenteklær, men bare i str 56, tør ikke kjøpe annet i tilfelle UL'ene tar feil. For meg er det også litt ekstra vanskelig å tro på jente siden jeg har 3 gutter fra før av, er så surrealistisk liksom at vi skal kunne få jente.

Mannen er helt oppgitt over meg og fatter ikke at jeg kan være i tvil etter de to ultralydene + at dette svangerskapet er veldig ulikt de med guttene, han bare rister på hode av meg og gjenforteller hva vi så på ultralydene, men det hjelepr ikke. Kommer ikke til å tro helt på jente før hun evt er født. Er nesten sikker da, så skriver "hun" og "vesla" og sånt, men er en liten tvil som henger igjen likevel ;-)

Skrevet

hehe Alva. Kjenner meg igjen i det du skriver. Hadde liksom mentalt forberedt meg på en gutt til. Har alltid trodd at jeg kun skulle få gutter (er mange gutter og få jenter i begge familiene)

Men alle 10-11 ultralydene jeg hadde vært på viste jente. (Inkl 3d der jeg hadde tydelig bilde av det manglende stellet) Allikevel var jeg liksom usikker. (Kanskje jeg innerst inne var redd for å bli skuffet om det ville vise seg at det var en gutt som kom ut)

Svangerskapet var også helt annerledes enn da jeg gikk med gutt.

Men, det ble jente da :) :) men det første jeg spurte om da hun ploppet ut var om det var en jente eller gutt. Gubben bare himlet med øynene.

Hjertelyden til gutten min lå på 160 -180

og jenten på ca 140-150 så det der med hjertelyd har IKKE stemt her i gården.

Skrevet

Vi har fått beskjed på rutine UL om at hun var 100% sikker på at det var en jente, men den lille tvilen er der jo.

Så håper hun er en jente, ellers får han et veldig rosa rom.

Pulsen hennes har hele tiden vært ganske lav, så stoler heller ikke på det.

Tror hun er en jente, så man må vel bare stole på ekspertene når de sier 100% osv.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...