stjerne-kikker<3 Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Nå nærmer det seg slutten for alle oss her inne på 3 trimester. Og for min del har svangerskapet vært opp og ned, men i bunn og grunn en helt fantastisk opplevelse, og helt herlig med magen og ikke minst har den bringt meg og samboer mye næmere hverandre. Ting er bare topp. Har 22dager igjen til termin idag, og nå venter jeg fælt på å se det lille nurket <3 (som alle andre) hehe.De siste dagene har jeg bare vært fylt med energi, og det har vært herlig. Så nå vill jeg bare ønske alle dere andre også her lykke til :)
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Herlig at det begynner å nærme seg ja Selv har jeg 43 dager til termin og syns tiden går altfor sakte!!! Har jo så lyst å hilse på den lille tassen i magen Gleder meg virkelig til å se hvem jeg har gjemt på der inne i så lang tid (og som har forårsaket så mye kvalme for mammaen sin...hehe). Er spent på utseendet og ikke minst personligheten!!! Er en veldig rolig baby i magen, så kanskje det er en ganske laid-back liten fyr?? Hehe Lykke til kompen8 og alle dere andre
hæppisnæppi<3 Skrevet 25. mai 2009 #3 Skrevet 25. mai 2009 Hurra!!! Så godt å lese noen gladinnlegg også. Jeg har hatt et jæv... svangerskap så langt, men nå virker det som dagene er litt lettere. Har fortsatt mye vondt, men tror det er lettere å være positiv med bare 24 dager igjen til termin!!!! Lykke til alle kommende mammaer!!!
stjerne-kikker<3 Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. mai 2009 Min har vært livlig hele tiden, sparker og styrer hele tida, så det har vært noen vonde spark opp i ribb-beina og nedi bekkenet, men alikavel så koselig og spesielt da. Litt merkelig igrunn Gleder meg også til å se an hvem han ligner på, hvordan han er, hvordan alt kommer til å bli Ja synes også dagene i det siste har gått sent, men på samme måte flyr jo bare tida, plutselig bare 3 uker igjen liksom.
stjerne-kikker<3 Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2009 Har også vært mye lei av å være sliten og bekkensmerter, Men den siste uka så har liksom smertene gitt seg og jeg har vært så full av energi, ikke noe problem og gjøre noen ting liksom, så nå snudde liksom alt seg. Og NÅ når jeg får sett tilbake på svangerskapet, er det jo bare koselig for noe må man jo regne med, det bare er sånn. Eneste bekymring nå er å få av meg alle disse kg etter fødselen. Har fått ekstremt mye vann i kroppen den siste uka. Har en piercing i leppa, og den stanga har alltid vært altfor lang, men nå er den helt stram og jeg vurderer å ta den ut så den ikke gror fast.
charlotte27 Skrevet 25. mai 2009 #6 Skrevet 25. mai 2009 Hei........ jeg gleder meg til å bli ferdig, fpr jeg begynner å bli ganske lei, gleder meg til å se den lille, å bare beundre det lille menneske. . å gleder meg til hverdagen som 3 barns mor.. har 5 dager til termin.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå