Gå til innhold

Treff Tønsberg 1. juni - endelig kan jeg være med!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaa, ble så glad når jeg såg dette - da kan jeg kanskje endelig få treffe dere andre! Kommer fra Sverige på formiddagen så med mindre jeg er kjempesliten av kjøringen (skal kjøre alene fra Gøteborg) så kommer jeg. Gleder meg veldig og satser på at jeg får det til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jenter.

Jeg jobber kvelden den dagen så da kan jeg ikke. Dere får kose dere masse så satser jeg på å komme neste treff.

Lykke til alle som nærmer seg termin.

Hanna

Skrevet

Å, faen. Nå fant jeg ut at mannen skal jobbe ettermiddag den dagen, så med mindre jeg får barnevakt så kan jeg ikke komme. (er jo helligdagstillegg og alt også, så ikke ønskelig å bytte vekk egentlig).

Hmmmm. Det var dumt.

Mona

Skrevet

Jeg har ikke fått vært med på lenge, så jeg vil komme. Skal på hyttetur nå, men satser på jeg er litt tidlig hjemme mandag da.

Hilsen

Caroline

Skrevet

hei!

her er det kanskje på alle som kanskje skal være med i dag.. det er litt kanskje på meg også.. med bare en uke igjen blir jeg litt sliten innimellom, men hadde vært veldig koselig å treffe noen av dere i dag..

men jeg vil gjerne vite om det er noen som sikkert kommer før jeg tar kjøreturen til tønsberg :)

Eleanor

Skrevet

Jeg kommer helt sikkert ikke i dag.

Mannen reiser på seinvakt nå. Jeg og bølla må holde oss hjemme. Uansett ikke aktuelt å ta med en 2,5åring ut på tur. He he:)

Skrevet

Hei

Jeg står over treffet i dag. Passer litt dårlig, og når det ser ut som om det ikke er så mange som skal så velger jeg å ikke kjøre turen inn til Tønsberg. Men vi sees neste gang! Kos dere i det deilige været, som jeg håper varer langt utover juni! :)

Skrevet

Men dere? Er det noen som vil være med på treff neste mandag istedet?

Eller skal vi vente helt til 15.juni?

Skrevet

Hei, jeg har ikke vært her inne på en stund. I dag kan jeg ikke, men neste mandag tror jeg skal gå bra, om det blir treff da :)

Skrevet

jeg stemmer for treff neste mandag - det er dagen før min termin :) så kanskje jeg kan få vært med der :)

eleanor

Skrevet

Hei jenter. Jeg sa første uka i juni jeg.. hehe.. Lille Gjert Christian kom til verden i går, 31 mai kl 19.59. 3.3 kg, 49 cm lang og 34 cm rundt hodet. Fra vannet gikk til han var ute tok det 10 timer... jeg gikk fra 2 cm til 9 cm hjemme på halvannen time, så jeg fikk en fødsel som min mor. det gikk unna med andre ord.. sliter litt med at lillegutt ikke vil suge pupp, så vi blir på sykehuset til onsdag og håper at dette ordner seg.. er visst vanlig når de kommer litt tidlig.

Er veldig spent på om Jenny har født?

Skrevet

Tenkte på deg i stad siden du ikke hadde skrevet noe på dette treff-innlegget.. Også ble du mamma i går!

Gratulerer Nina! :D Velkommen til Lillemann!

Skrevet

Jeg satt fast i kø og trafikkaos i Strømstad igår så jeg rakk ikke hjem i tid jeg... :( Ville jo så gjerne bli med nå som jeg ENDELIG var hjemme fra Stavanger!!

Kan dessverre ikke neste mandag men følger med her inne og ser når dere planlegger treffene utover og håper jeg kan bli med snart. Ruller uansett av prosjekt i Stavanger 30. juni og vil definitivt bli med etter det!

Klem Caroline

Skrevet

Gratulerer så mye, Nina! Neste gang ser vi deg altså med baby :) Tenkte noe var på gang, siden du ikke hadde skrevet deg opp her. Håper du får til ammingen etter hvert. Spent på om jeg får det til denne gangen. Jeg plundret en del sist. Ta imot all hjelp du kan få. Men husk at man trenger ikke slite seg helt ut på å amme.

Renate :)

Skrevet

Gratulerer så mye Nina! Høres ut som en ganske ok fødsel syns jeg:) Og ikke stress med amminga, går det så går det. :) Det viktigste er at du og gutten har det bra vet du:)

Håper formen din er fin nå!

Klem Mona

Og dere andre, da setter jeg opp treff mandag om en uke og ser om noen vil da?

Skrevet

Gratulerer så mye Nina!! Tenkt nå er den lille skjønne gutten din født! Hørtes ut som en forholdsvis bra fødsel :) Som de andre sier her, så er det jo viktig å slappe av med amminga og ikke stresse. Det ordner seg hvis det er meningen. Prøver å holde de tankene til det er min tur.. :)

Jeg synes det var en kjempegod ide og treffes mandag 8. juni i stedet for sist mandag! Det passer for meg, og jeg kommer gjerne! Blir så alt for lenge til mandag 15. juni. Tiden går fort nå, og en etter en når terminen sin etterhvert. Spennende... Men da kan en jo ikke utsette ting, men bare utnytte tiden til å treffes! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...