Gå til innhold

ARGH!!!! Når skal denne kvalmen gi seg?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fader altså... nå er jeg LEI av å spy!!!!! 6 uker igjen til termin og spyr fortsatt. Heldigvis går det jo nesten en uke mellom hver gang nå, men begynner å bli rimelig lei denne spyingen ja!

Det var dagens klaging :) Nå skasl jeg kose meg på verandaen med en is og en god bok i sola!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Misunner deg ikke den kvalmen altså.. Skulle jo tro det ville gi seg snart? Jeg har faktisk begynt å bli litt kvalm her helt til sist, jeg som har klart å nesten helt unngå det. Men det er visst ikke så uvanlig..

Håper det er fordi det nærmer seg..

Er formen ellers ok?

Jeg begynner å få litt problemer med bekkenet så nå må jeg holde meg hjemme, noe som er dritkjedelig.

Men snart kommer han!!! Juhuuuu!!!

Kos deg i sola, den har såvidt tittet frem her også etter en regnfull helg.

: )

Skrevet

Har jo egentlig ikke så veldig mange plager å "skryte" av fortiden :) Hehe... Men denne kvalmen ser ikke ut til å gi seg med det første nei. Går ca en uke mellom hver gang jeg spyr, så noe forbedring er det jo blitt da :)

Er heldigvis ikke plaget med bekkenet jeg da, men har så utrolig vondt i venstre hofta på natta. Er skikkelig vondt å snu på seg, men så går det over når jeg får kommet meg opp om morgenen. Men er 50% sykmeldt pga masse kynnere. Her på tirsdag hadde jeg kynnere absolutt hele dagen og de kom med 5-15 minutters mellomrom stort sett hele tiden. Det var litt slitsomt.

Og nå er jeg utålmodig!!! Fortsatt hele 6 uker igjen til termin!!! Jeg er jo en utålmodig sjel fra før da...hehe :) Men gleder meg virkelig til å møte denne lille tassen. Å få se hvordan han ser ut og ikke minst personligheten hans... Spennende med et helt nytt menneske!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...