Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Fader altså... nå er jeg LEI av å spy!!!!! 6 uker igjen til termin og spyr fortsatt. Heldigvis går det jo nesten en uke mellom hver gang nå, men begynner å bli rimelig lei denne spyingen ja! Det var dagens klaging Nå skasl jeg kose meg på verandaen med en is og en god bok i sola!!
Suretær Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Hei Misunner deg ikke den kvalmen altså.. Skulle jo tro det ville gi seg snart? Jeg har faktisk begynt å bli litt kvalm her helt til sist, jeg som har klart å nesten helt unngå det. Men det er visst ikke så uvanlig.. Håper det er fordi det nærmer seg.. Er formen ellers ok? Jeg begynner å få litt problemer med bekkenet så nå må jeg holde meg hjemme, noe som er dritkjedelig. Men snart kommer han!!! Juhuuuu!!! Kos deg i sola, den har såvidt tittet frem her også etter en regnfull helg. : )
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2009 Har jo egentlig ikke så veldig mange plager å "skryte" av fortiden Hehe... Men denne kvalmen ser ikke ut til å gi seg med det første nei. Går ca en uke mellom hver gang jeg spyr, så noe forbedring er det jo blitt da Er heldigvis ikke plaget med bekkenet jeg da, men har så utrolig vondt i venstre hofta på natta. Er skikkelig vondt å snu på seg, men så går det over når jeg får kommet meg opp om morgenen. Men er 50% sykmeldt pga masse kynnere. Her på tirsdag hadde jeg kynnere absolutt hele dagen og de kom med 5-15 minutters mellomrom stort sett hele tiden. Det var litt slitsomt. Og nå er jeg utålmodig!!! Fortsatt hele 6 uker igjen til termin!!! Jeg er jo en utålmodig sjel fra før da...hehe Men gleder meg virkelig til å møte denne lille tassen. Å få se hvordan han ser ut og ikke minst personligheten hans... Spennende med et helt nytt menneske!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå