Gå til innhold

Barnevogn/trille i syden

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor ikke Simoen???

På en slik tur tilbringer barnet mye mere tid i vogna enn ellers, så at komforten er maks har alt å si synes jeg. Har alltid reis med mine hovedvogner, og kunne ikke falt meg inn å ta med en liten trille til en på 10 mnd.

Men når det er sakt så kan du lese litt tilbakemeldinger på Breezen her:

http://www.barnevognguiden.no/titanium-baby/titanium-baby-breeze.html#user_reviews

Og uansett hva du går for bør den ha gode store hjul (helst luft) da fortauene i "syden" ofte er dårlige.

Jepp, uheldigvis er det mest vanlig.

Men gurimalla så glad jeg var for den store vogna jeg hadde med da guttungen var 11 mnd. Han sov kjempegodt da vi var ute og var alltid godt skjermet for sola. Vi hadde maks trillekomfort og et sted å lesse opp alle tingene vi dro med oss over alt.

Syntes synd på de små som satt i en liten trille og ristet i sola.

Det finnes mange bra triller også, men ingen som kan måle seg med en stor god vogn når en skal tilbringe mange timer om dagen i den.

Annonse

Vi har brukt Carena Easy i syden, første gangen når gutten var 10 mnd. Den er liten og lett (9 kg). Kan legges nesten helt flatt. Kan trygt anbefale denne til slike turer, og ungen sov godt i den.

Anbefaler også solparasoll som du kan feste på vogna slik at babyen ikke får sol på seg når man er ute å triller. Vi hadde ikke klart oss uten en slik!

Carena Easy har vi også brukt.

Anbefaler ikke stor bagvogn, for de tar my eplass på resturanter, butikker, små fortau osv. Vi har vært på titalls ferier med barn mellom 2mnd- 3 år, og har prøvd forskjellige traller og bagvogner. Anbefaler Carena hvis du vil ha en billig tralle, eller BugabooBee hvis du vil bruke mer penger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...