Gå til innhold

Trøndere over 30 som er alene med barn og har lyst til å bli kjent?

snarttrebarnsmor

Anbefalte innlegg

Hei

Alenemor på 38, bosatt utenfor Trondheim med 3 barn på henholdsvis snart 11 (gutt), 4 & 2 (jenter) ønsker kontakt med andre mødre for vennskap og sosiale aktiviteter. Jobber på NTNU. Hvis du er liknende situasjon og ønsker å ta kontakt la meg høre fra deg.

Fortsetter under...

Hei:)

Jeg blir alenemor nå og venter barn i juli. Har tre gutter fra tidligere forhold på 17,14 og 9 år. Bor i tr.heim og kunne vært trivelig å treffe noen som er i samme situasjon. På nicket ditt står det snarttrebarnsmor,venter du også barn?

Hei igjen,

nei nicket mitt er fra før siste jenta mi kom til verden (Hun er nå 2 1/2).

Utenom henne har jeg en til jente på snart 4 1/2 og en gutt på snart 11 år. Gutten er fra et tidligere forhold - så det er altså to barnefedre involvert. Faren til de to yngste jentene og jeg gikk igjennom et turbulent samlivsbrudd i høst/ vinter. Er nå lysten på å gjenvinne kontroll over livet mitt og å bli kjent med nye mennesker. Har forsåvidt noen gode venner her, men alle er i etablerte familier osv. og er dermed fort opptatt med sitt. Derfor hadde det vært fint å bli kjent med noen som er i liknende situasjon - for sosial omgang for både barn og voksne. Jeg bor i Hommelvik - har akkurat kjøpt hus som jeg overtar i juli - HJELP - håper jeg ikke har tatt meg vann over hodet!!!

Skriv mer om deg selv!

Hei hei:)

Åja..det er bare eit gammelt nick..hihi..

Ja jeg har tre fedre innvolvert i mine barn-de to største på 17 og 14 har samme far,han på 9 bor hos sin far i nord-trøndelag og han siste som ikke er kommet ennå bor her i tr.heim like ved meg. Bruddet skjedde for ikke så lenge siden,har vært mye styr...men sånn som jeg ser det nå,ønsker jeg at det kanskje skal bli oss igjen. Tiden får vise.

Har også noen gode venner,men de er opptatt med sitt så blir fort at jeg er en del alene. Er også pga av at jeg har barn i alle aldre og de har ingen,og blir ofte at vi ikke kan gjøre så "masse" sammen. Men noe blir det jo...

Så spennende det bli å få ditt eget hus da,det vil vel gå greit skal du se. Er det enebolig? Jeg bor i rekkehus på byåsen og er veldig spent på om jeg vil klare meg økonomisk.

Jobber du? Jeg har ingen jobb for tiden,har lyst til å ta en utdannelse etter permisjon..apotekteknikker. Ellers er mine intr barna,lese,være med venner. Dine da? Vet ikke mer hva jeg skal skrive.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...