Gå til innhold

Kan man kjenne selv at hodet er festet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner at hodet er ned nå, tror jeg......som legen sa, det er noe smalt og hardt der (ca der blæra er) Jeg prøver å klemme litt selv, (forskiktig) da kjenner jeg det hun sa, babyen her har nemmelig snudd seg hver uke, med hode og rompe ned, men nå tror jeg at det må være hodet ned, slik som for 3 uker siden. Men hvordan kjenner jeg om hodet er festa? legen kjenner jo bare om det er løst eller om d sitter fast, men jeg aner ikke hvordan jeg skal kjenne dette bed bare hendene.... så synest jeg det er rart at det jeg tror er rumpa skifter plass så ofte, den kan være halve dagen på ene sida av magen å så HELT i andre sida om noen timer, vrir de ikke av seg hodet inni der? eller er det netopp fordi hodet ikke er festa at hun får til å bevege seg så mye? Kjenner dere som har festa hodet at rumpa er "over alt"? ''

Mye man skal lure på i disse permisjonstider, Jeg har 20 dager til termin i dag forresten. Jeg har ikke en følelse av at magen er sunket ned heller, den er liksom langt oppi ribbena, jeg er lang i ryggen også, prøver å måle baby fra nedi der jeg kjenner hodet og opp til rumpa, da er det ca 45 cm, men det håper jeg er feil......hahah for hvis den har ben som er 20 cm da er den jo 65 cm.....det MÅ være feil, da vi var og målte vekst, var hun 10% under gjennomsnittet også.....i lengde på lårben og hodeomkrets. Nei det er jo ikke vits i å spekulere, men det er jo interessant!! Er jo så spennt på hvodan hun ser ut siden far er HELT svart i håret å mørk og jeg er veldig lys å håret!! Dette er spennende jenter!! Men svar dere som har noen gode forklaringer på festet hode og slik da!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter den opp!!

Skrevet

Jeg vet ikke om man kan kjenne selv om hodet er festet eller ei. Har ikke prøvd å kjenne selv, men sist var ikke hodet festet, og i min mage er det også vel mye turning til tider. I løpet av en dag er rompa og ryggen hans på begge sider av magen opptil flere ganger, så det er mulig det betyr at det ikke er festet enda.

Skrevet

Hodet er festet her - har bare 4 dager igjen til termin... Kjenner dog ingenting til at hodet er festet, og lurer fortsatt på om det er armer som slår eller ben som sparker... Lurer ellers også veldig på babyens utsenede, da jeg har rødt hår og blå øyne, og barnefaren brunt hår og brune øye :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...