Gå til innhold

til dere med positiv test, kan dere se her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg sitter nå her å lurer på om jeg kan være gravid?? jeg har kobberspiral, men mange tegn på at jeg er gravid:p

jeg er ofte kvalm, føler meg helt utslitt( sovner på sofaen, og lysst å sove hele tiden) akkurat nå sitter jeg har å føler jeg har mensen, uten å ha det:p har mensen smerter i magen ( hadde eggløsning ca 18mai) så skal ikke ha mens før i begynnelsen av juni. I forgårs når jeg kneip på brystvorten så kom det ut litt gulhvit væske, opptil flere ganger. Dette har jeg jo ALDRI ellers. Har to gutter fra før (6 og 4,5år). Jeg føler jeg tisser ganske ofte også, kan våkne midt på natten av at jeg føler blæren skal sprekke:p hehe, dette er heller ikke noe problem til vanlig. Og for å ikke snakke om halsbrannen, den er kommet, hadde det spesielt i går kveld når jeg var lagt meg.

Så var det livmortappen.... den ligger ganske høyt oppe, bakovervendt, men det kjennes ut som den er liksom delt i to ( litt vanskelig å forklare) den er tett lukket igjen, myk på framsiden og hard på baksiden liksom, akkurat som bare ene delen av livmortappen henger litt mer ned en den på andre siden av gropen:p og denne er ganske myk, har aldri kjent den sånn før.... hadde også en liten blødning for ca 2 dager siden, som slo meg nå kunne ha vært en feste blødning??.

noen som har sjekket tappen sin som har fått positiv test her??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...