CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 åpnet en flaske med eplemost i går kveld i mørke på kjøkkenet, hellte i et glass og drakk. i dag så jeg at det har brukket av en liten glassbit på ca 4-5 mm fra toppen, sikkert da jeg åpnet den, som mest sannsynlig har havnet i flaska for jeg finner den ikke der jeg åpnet den, i åpneren, flaska eller glasset jeg drakk av. merket ikke noe da jeg drakk, men er livredd jeg kan ha svelget den? hva i all verden gjør jeg nå da? bør jeg ringe lege?
Tidemann Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Du kan jo alltids ta en telefon,men er redd det ikke er så mye de kan gjøre. den er heldigvis veldig liten og sannsynligheten for at du har svelget den er kanskje ikke så store selv om du ikke finner den noe sted akkurat nå. dukker kanskje opp etterhvert... Lykke til!
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 25. mai 2009 #3 Skrevet 25. mai 2009 ring og hør... men noen ganger hender det vel at glassbiter allerede er dotte av på sånne flasker uansett eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå