Gå til innhold

Teutonia s3 i Sverige???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Jeg har planer omå gjøre det samme og har sjekket ut litt, det er 3 uklike forhandlere i Strømstad som har Teutonia.Disse fabt jeg på www.grenseguiden.no Jeg har fått pristilbud fra 2 av disse ( Katties babyshop og Happyland babyshop (happylans var litt billigere). Og prisene var ganske tilsvarende norske priser, men selvsgt i svenske kroner, så da sparer man ca. 20%pga. kursen

Dette var pris på Happyland:

Teutonia Spirit S3 – Sportsvagn – 3620 (Brun) 5.6598.- Sek.

· Teutonia Fashion vognbag – 3620 1.749.- Sek.

· Teutonia Stellebag – 3620 599.- Sek.

Skal du likevel handle i utlandet og kan hente i Svreige, så kan jeg anbefale

[email protected]

der kjøpte jeg min Teutonia Team Alu til kjempegod pris ifjor. Fikk disse prisene da på enkeltvogner:

Artikelbezeichnung Listenpreis Rabatt Endpreis

Fun System Handbremse 485,90 € 72,89 € 413,02 €

Fun System 449,90 € 67,49 € 382,42 €

Fun CS 449,90 € 67,49 € 382,42 €

Spirit S3 499,90 € 74,99 € 424,92 €

Spirit S3 Handbremse 515,90 € 77,39 € 438,52 €

Prisen på enden av linjen er hva vogna koster :-) Det koster ca 300,- NOK med frakt til Sverige.

• 2 uker senere...

Tilbud på Teutonia på Babyproffsen i Charlottenberg nå. Fikk denne e-posten i forrige uke:

Ord.på Teutonia spirit är 6495:-men är antagligen med på erbjudande from torsdag tom 3/6 för ca 5749:- ligginsatsen 1980:- detta är svenska priser

Liggeinnsatsen er Duo hardbag som er litt større enn Fashionbaggen.

Hei

Det stemmer at du kan kjøpe spirit s3 i sverige, og du kan spare endel på det..MEN!!!! Jeg la merke til at de har andre hjul enn i norge..og de er mye bredere og flatere enn de du får i Norge..For meg har det stor betydning..både utseende og det at jeg hørte at hjulene ikke var like gode å svinge med, da de er flatere og bredere..Så jeg velger å kjøpe den i Norge.Tyskland selger spiriten med begge type hjul..Går du på Babyshop el barnas hus kan du se de "norske hjulene" på spiriten og se hvordan de "svenske" hjulene er. Tror de fortsatt bruker de på den med fire hjul(mistral)

Lykke til med kjøpet:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...