Gå til innhold

Bergans jakker til barn

Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært så heldig (?) å få en Bergans softshelljakke til eldsta på 4, men jeg lurer på om det er jeg eller Bergans som har misforstått noe her. Hvor teit er det å ikke ha avtagbar hette til barn - mtp å klatre i trær og henge seg fast og liknende? Og hvor teit er det å ikke ha snøring på hetta sånn at ved det minste vindkast så blåser hetta av hodet? Er det egentlig bare en jakke å ha på seg "til pent"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også en sånn jakke til minsta, og reagerte på det samme med hetta. Veldig upraktisk og teit. Jeg bruker den ikke i bhg pga hetta.

Skrevet

Da har du fått den gamle modellen. De nye har knapper for avtagbar hette. Kanskje du kan bytte den?

Skrevet

Hmm... vi har avtagbar hette, kanskje den gamle modellen du har da?

Skrevet

Forskjell på modeller, ja - det kom jeg ikke på. Kjøpte den for en mnds tid siden, så jeg trodde de var nye, men kanskje ikke? Er en som er "grønn" og turkis. For sent å bytte for vi har hatt den i bruk, foreløpig mest til og fra barnehagen og butikken. Men godt de har lagd ny type, da, for den jeg har er jo ikke veldig barnevennlig - vurderte å sende Bergans en mail for å spørre hva slags barn jakka var laget for, men nå dropper jeg det, hehe :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...