Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Har vært så heldig (?) å få en Bergans softshelljakke til eldsta på 4, men jeg lurer på om det er jeg eller Bergans som har misforstått noe her. Hvor teit er det å ikke ha avtagbar hette til barn - mtp å klatre i trær og henge seg fast og liknende? Og hvor teit er det å ikke ha snøring på hetta sånn at ved det minste vindkast så blåser hetta av hodet? Er det egentlig bare en jakke å ha på seg "til pent"?
Honningmelon Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Har også en sånn jakke til minsta, og reagerte på det samme med hetta. Veldig upraktisk og teit. Jeg bruker den ikke i bhg pga hetta.
ALIICE Skrevet 25. mai 2009 #3 Skrevet 25. mai 2009 Da har du fått den gamle modellen. De nye har knapper for avtagbar hette. Kanskje du kan bytte den?
Alenemamma :) Skrevet 25. mai 2009 #4 Skrevet 25. mai 2009 Hmm... vi har avtagbar hette, kanskje den gamle modellen du har da?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2009 Forskjell på modeller, ja - det kom jeg ikke på. Kjøpte den for en mnds tid siden, så jeg trodde de var nye, men kanskje ikke? Er en som er "grønn" og turkis. For sent å bytte for vi har hatt den i bruk, foreløpig mest til og fra barnehagen og butikken. Men godt de har lagd ny type, da, for den jeg har er jo ikke veldig barnevennlig - vurderte å sende Bergans en mail for å spørre hva slags barn jakka var laget for, men nå dropper jeg det, hehe )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå