Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Jeg vet det er for tidlig i si, men har 2 barn fra før, men kan ikke huske hvordan det var i begynnelsen av svangerskapene med de 2! (6-10 år siden) Men jeg å min kjære traff meget godt på! Vi planlegger nå å bli gravide, så vi startet i forrige uke, dagen etter samleie fikk jeg eggløsning! (jeg merker min EL pga store smerter). Så jada, vi traff blink med el. Nå kjenner jeg mensmurring, stikkinger (er 2 uker og 3 dager inn i svangerskapet hvis det er noe, ifølge beregninger her inne) Men det jeg lurer på da, er det virkelig mulig å kjenne det så kjapt? Har t.o.m ondt i puppene!! :-O Så tilig etter el, pleier som regel å få det uken før mens.... Ja, spennende tider er iallefall i møte med oss
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 med lillemann kjente jeg at jeg var gravdi 3 dager etter el
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2009 Altså, jeg kan være gravid, syns jeg har kjent dette før skjønner du, men er ikke helt sikker! krysser fingrer for at det er ett lite gull der nede! kan ikke teste før rundt den 7. juni! Gleder meg! <3
Panda'n Skrevet 25. mai 2009 #4 Skrevet 25. mai 2009 Det kan jo være, men vanskelig å si... Jeg har det på samme måte. EL for 4-5 dager siden etter mine beregninger, og traff rett på. Har særlig i går og i dag kjent stikkinger, mensmurringer og litt ømme pupper. Humørsvingingene har vært veldig til stede.. Kom også blod i vasken da jeg pusset tennene i går. Med de 2 forrige kunne jeg ikke kjenne så mye før 6-7 dager etter EL, men det kan jo variere når egget fester seg. Det er spennende ja, og vanskelig å la vær å tenke på det eller kjenne etter symptomer.. Lykke til!!
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2009 Tenker egentlig ikke så mye over det jeg da, men klart tankene kommer når man kjenner det murrer å stikker... Lørdag stakk det en skikkeli gang, å siden har det vært murringer i magen, kjennes ut som menssmerter, men de kommer som i bølger om dere skjønner.... Jeg håper å tror det er noe der... Å vet at man kan få symptomer om man går å ønsker seg symptomer... hehe Det sikreste tegnet er vell morgenkvalmen for min del, men den kommer ikke riktig enda om den skal komme
Panda'n Skrevet 25. mai 2009 #6 Skrevet 25. mai 2009 Så pussig... Det var lørdag tror jeg for min del også at det stakk skikkelig. Husker det fra forrige gang at det var da egget festet seg. Og jeg har også mensenmurringer i bølger som kommer og går... Rare greier. Hvis egget festet seg på lørdag var det for min del bare 3 dager etter EL, men har hørt at det kan skje. Vi får bare vente og se.
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 25. mai 2009 Snodig! Jeg hadde el på fredag, så det kan ikke ha vært at egget festet seg... Vi hadde samleie på torsdag, el på fredag og det stakk som om noen stakk meg med nål, på lørdagskvelden, så stakk det igjen igår.... mensmurringene pleier jeg ikke å ha før den dagen jeg får mens.. Når jeg får EL får jeg skikkelig vondt i høyre side, så sprer det seg utover magen, å så er det borte... varer vell i en halvtime, så blir jeg øm den dagen så er alt normalt igjen, men nå har jeg dette med stikkinger å mensmurringer... Men har mange uker å ta av, så jeg får bare følge med på mens å el så blir det vell til slutt!
Panda'n Skrevet 25. mai 2009 #8 Skrevet 25. mai 2009 Vi hadde også samleie på torsdag, men tror egget løsnet på onsdag kveld. Befruktningen må jo da ha skjedd torsdag. Stikkingen på lørdag kan jo for min del ha vært EL, men hadde EL-slim fra søndag til onsdag bare tror jeg. Hvertfall ikke på lørdag. Og stikkingen var ikke i sida som ved EL, men der livmora er. Lykke til ihvertfall! Jeg har IKM 3. eller 4. juni.
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 25. mai 2009 Ja jeg hadde og denne stikkingen i livmora, men på venstre side! Kan jo hende egget mitt løsnet tiligere, men at det er trangt i egglederen som gjør til denne smerten jeg får ved el. Spennende å høre hvordan det går med deg da. Blir spennende å følge med framover! Jeg har IKM 6. eller 7.juni
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå