Gjest thricane Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 er i uke 38, dette begynte forrige uke. av og til iler det skikkelig i lysken på begge sider, ikke spesielt vondt, men litt vanskelig å stå oppreist når det skjer. kan det være at hodet fester seg eller noe? opplevde ikke dette med førstamann, men han ble også tatt med ks i uke 36.
teila Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Hei, jeg opplever akkurat det samme, har tenkt at det er babyen som klemmer på noen nerver. Har vel opplevd det innimellom de siste tre -fire ukene (er i uke 41 nå), men det stemmer sikkert at det er hodet som klemmer på noe. Jeg opplevde det heller ikke i mitt forrige svangerskap (og gikk til uke 41 da også). Det kan være veldig ubehagelig, nesten så man knekker sammen ja, men jeg får bare på en side om gangen og det går jo fort over, har nesten blitt vant til det jeg nå :-) Synes i grunn det er ganske mye som er anderledes dette svangerskapet.
Pennuna Skrevet 25. mai 2009 #3 Skrevet 25. mai 2009 Har også disse merkelige og temmelig vonde ilingene i lysken. Må stoppe helt opp noen sekunder, så går det over. Tenkte jeg skulle høre med jm på onsdag. Hadde det ikke sånn i første svangerskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå