Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja jeg kjenner liv, har kjennt det siden uke 15. Er nå 17+1 og i helga fikk samboer kjenne de små sparka:O) når jeg legger meg om kvelden, våkner lille sprelle til og har gymnastikk i magen, det har skjedd de tre siste kveldene:O) Veldig koselig, og ekstra koselig for sambo, han ble helt rørt stakkr:O)

Jeg er bare 14+5, men har kjent noe som jeg tror er babyen i nesten en uke nå (litt forsiktig kiling, nesten som med en fjær). Skal til jordmor i dag, og håper å få høre hjertet - da vil jeg være ganske så sikker på at det er babyen jeg har kjent.

Annonse

Jeg er andregangs, 16+6, og kjente spark for første gang i dag. Har kjent litt "bobling" de siste ukene, men har ikke vært sikker på om det var bayen.

Min mann kjenner forgjeves etter spark hver kveld. Gleder meg til han og storesøster får kjenne sparkene.

• 2 uker senere...

jeg er også 1.gangs, og 15+2 og kjenner ingenting.. Jeg kjente at det boblet i magen på mandag, men når sant skla sies, så vet jeg ikke om det var babyen eller noe annet... Jeg har tatt bukplastikk for noen år siden, og har nedsatt følelse i huden fra navelen og ned, men jeg regner med at jeg ikke har nedsatt følelse på innsiden av magen... syns det er utrolig kjedelig at jeg ikke kijenner live enda, for jeg kjenner etter hele tiden....

jada, va ikje heilt sikkert først ved uka 14 men nå ingen tvil 17+2. når pappaen babbler i nærheten eller når æ nyser plutselig. d e heilt spesiellt, den blir skræmd&prøver å springe bort: æ kan føle småbeina&arma ;) deilig første gång på vei e dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...