Drømme Stress ned-mamma Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Begynt og småblø her... Kom litt spor ette me hadde hatt oss lørdagen så begynte spottinga i går...det har fortsatt og muligens tatt seg litt opp og. Så.,....nå komme vel tanta any minute now....vondt, stikkende smerte i magen når eg røre på meg... Sukk....................seie det igjen..va ikkje sånn det sko gå!? (e ikkje noe aent enn litt farga utflod akkurat nå, men alle her vett jo kordan det pleie å enda....) Prøve å komma med allslags forslag, så eg sleppe å innse at det e mensen som komme...meeen....finnes ingen logisk forklaring gitt! Men...så vodt for så lite..lissom....huff! Nei..ska innta sofaen i dag og bare bli under teppe...eg haaate mandager.....
Dossa :) Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Neiiiii Det var ikke det jeg hadde håpet for deg nå. Ventet å høre deg rope høyt hurra for nå satt spiren Krysser fingra for deg. U never know....kan jo hende tante rød ikke kommer.... Ha en fin mandag c",)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 25. mai 2009 #3 Skrevet 25. mai 2009 det er jo veldig mange som spotter tidlig i graviditet.... er du sikker på at du har hatt el denne månten??
Carina har to små gull Skrevet 25. mai 2009 #4 Skrevet 25. mai 2009 Ja er du sikker på at det er TR, hadde god tro på deg denne mnd. For min del dukka TR opp idag, mens jeg holdt på å ta testen. Inn i ny pp for meg
Gjest Skrevet 25. mai 2009 #5 Skrevet 25. mai 2009 Nei sååå typisk da.. Vært borti det samma jeg å; satt hos legen å venta på svar, å der kom den for full musikk.. Var i fjor en gang det.. Men nå skremte det meg litt, så litt skummelt det der med testing hos legen altså..
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. mai 2009 Hehe...har sa allerede bestlit meg nytt lager med tester eg da..haha!! Om eg ikkje får bruk for dei nå så ryke dei om ein måneds tid likevel Fekk og et par first response tester som eg bestilte fra usa, i dag..hehe.. Testegal eg altså...... Haha..
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 25. mai 2009 Eg va ganske så sikker. Testa el tempa ikkje men, kjente masse symptomer. (smerter, utflod, tapp, pluss bitteliten blødning siste dagen)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 25. mai 2009 Årrh..har ikkje lyst å få menseeen!!!! Klage klage syte syte..... ..komme bare gradvis mer og mer så...e nok over og ut ja! Får bestille meg termometer eg då..og se om eg får te å tempe sånn halvveis jaffal! Se om eg finne meg program eg kan lasta ned te pc'en. Sånn tempeprogram.. fertility friend greiene va litt for....passa ikkje meg heilt!! Hehehe...off...blir litt rar her av alt detta greiene som skjer.. Men men..! Ekje så trist heller liksom...mere..skuffa og småflau ovenfor megsjøl. Alt en klare å innbille seg.....og håpte jo så godt eg kunne da... føle livet mitt står på hold te me får det te....vil komme i gang med drømmelivet mitt Nå har me t.o.m bitt enige om kor huskjøp blir så! Hehe.. og kjøpe oss ringer når me e på ferie i år! wheee..
Carina har to små gull Skrevet 25. mai 2009 #9 Skrevet 25. mai 2009 Ikke føl deg flau du... er nok mange av oss her som innbiller oss at vi er blitt gravide. Har hatt det slik 2 pp. Var nesten helt sikker på at denne pp gikk det, men neida.. skuffelsen kom denne mnd også 4 dager for sent. Har hatt alle symptomer på graviditet, men gjett om de har vært innbilte. Dumt at du skulle få den stygge tanta på besøk, håper det klaffer neste pp. Klem
Sibabyno Skrevet 25. mai 2009 #10 Skrevet 25. mai 2009 Nei ikke vær flau drømme x''pp, eg fikk mensen idag, har jo hatt murringer i magen og vært småkvalm + uren hud i flere uker, og trodd og håpt at eg var gravid, men det var nok mensen som var på vei... faktisk første mensen siden januar, så egentlig litt gla den kom, sånn at eg vet at kroppen er på rett kjøl igjen....så da er det inn i 2 pp ! Men neste mnd kan tanta berre holde seg vekke Krysser fingrene for at det er bankers neste mnd for oss alle
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #11 Skrevet 25. mai 2009 Har stoppa opp igjen her da...så... e bare redd det blir en ny februar her eg...då fekk eg aldri mensen..bare gikk med litt spotting i over ei uke.. Så...begynne å få bange anelser gitt...detta her e ikkje normalt...og tro meg...eg hoppe aldri over no mens.... Kroppen min e faktisk så innstilt på å ha mensen at t.o.m på sptrøyta fekk eg månedlige blødninger.....va så vidt det va noe da men..hehe..irriterende nok Jaja...vett nå kor det drives med akupunktur og ska te legen på fredag...... Så nå må det enten stoppa opp her! (og helst gi meg positiv test) eller så må tanta komme...detta her e ikkje no kjekt.....blir jo redd for kroppen min ikkje fungere te det me e laga for...........
aloha83 Skrevet 25. mai 2009 #12 Skrevet 25. mai 2009 Drysser masse spirestøv på deg og krysser fingrene!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #13 Skrevet 25. mai 2009 Tusen takk....at ein så liten kommentar kan dra frem et smil på ein sånn dag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå