jajamen Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Skjønner fint lite her nå..Hadde en SA den 12 mai, blødde ferdig på fire dager. Symptomene forsvant forresten dagen før SA. Nå er dette to uker siden, og nå plutselig er symptomene tilbake?? Veldig ømme bryst, småkvalm og rar smak i munnen, blodsmak på en måte... Har faktisk sterkere symptomer nå enn da jeg faktisk var gravid. Min Hcg stupte ned, og var på 54 den 12 mai, så det burde jo være ute av kroppen nå? Kan jeg være gravid igjen? Jeg har en syklus på bare 3 uker...Dt kan da umulig gå ann?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 jeg ville tatt en test for det kan jo være at du hadde flere der inne og bare mistet en.. ???
jajamen Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2009 Så lenge jeg hadde lav Hcg fra dag en, og den gikk fra 178 til 54 så er det vel lite sannsynlig at det var flere der inne. Jeg får mere og mere ømme bryst nå, men kvalmen er borte. Regner med det er hormoner som spiller meg et puss. For jeg kan da umulig ha rukket å bli gravid igjen to uker etter SA og allerede ha symptomer. Merkelig...
1 høne i haneflokken-født Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 du kan ha hatt en ny EL og blitt gravid igjen ja, jeg ble gravid 2 uker etter en SA startet, så det er mulig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå