Gå til innhold

Dårlig form i natt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff.. var så inderlig trøtt i går kveld og tok kveld ca halv ett.. (Sover dårlig om natten så har ingen hensikt å legge seg noe tidligere)

Men babyen var så urolig og snodde på seg og sparket i alle retninger at å få ro var helt umulig.. Ble faktisk skikkelig dårlig av det. Så jeg måtte stå opp igjen for å unngå å kaste opp.. Må jo være et mareritt å kaste opp med denne magen!

Roet seg etter ei stund, men startet på igjen da jeg la meg. Så i natt har jeg sovet veldig dårlig.. Våknet hele tiden i tillegg til de vanlige tisserundene...

Er det flere som føler seg dårlig om babyen er veldig urolig? Nå er min veldig stor da, men likevel....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jo..hadde en periode for noen uker siden det var helt ekstremt inni der..

ble rett og slett uvell og kvalm..

babyen er forsatt aktiv,men har litt mindre plass å styre på.. :P hehe

nå er denne rolig på selve natta,men jeg er plaga med hjertebank,halsbrann og at baby ligger helt oppi lungene ..så jeg må opp flere ganger om natta for å "puste" litt.. :P

Skrevet

Hatt mange sånne netter jeg oxo...Babyen er urolig eller hikker,legger meg kl 0030 våken 5 ganger før kl 4 oppe 4 ganger tisser,sovner igjen kl 7 våkner 8 osv....Eller som i natt våken 2 ganger fra kl 01 til 08,det kaller jeg en meget goooo natt-.

Skrevet

jeg har det sånn på dagen..kvalmen kommer veltene over meg for det er trangt å få puste, plus at hun til tider beveger seg så voldsomt at det er vondt i hele magen...men når kl er 8-9på kvelden er det ned i seng for å strekke ut å få puste(ligger å ser tv i senga=)..er da oppe 1-2ganger om natta så skal ikke klage på det synes jeg sover godt til å være så nærme slutten=)men jeg er veldig aktiv i løpet av dagen så er sliten å trøtt om kvelden...føler det er godt i stedefor å hvile hele dagen for så å prøve å sove om natta..blir for slapt for min del, å sover da også dårligere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...