Gå til innhold

MANDAG 25 MAI -hvor mange dager igjen....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

høydepunktet når klokken passerer tolv for min del, da er jeg en dag nermere fødsel, som skjer om 3 dager- seinest!!!

det er rart altså å ha en sånn nedtelling, der jeg VET at på torsdag skjer det .. føler det er mye jeg skulle gjort, men vet ikke hva jeg skulle gjort da, føler bare det henger noe "ugjort" over meg, som må gjøres (kanskje det er selve fødselen jeg føler jeg bør få unna??? kanskje det?? har jeg ikke tenkt på før jeg skrev ned dette her)

jaja.. døgnet er snudd på hodet, sovnet på ettermiddagen idag og jeg, og dermed blir det nattluring på meg i natt også, som vanlig:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 dager på overtid her og stadig ett skritt nærmere fødsel. Jeg går foreløpig og venter i spenning på at noe skal skje.

Kan tenke det er rart å vite nøyaktig når det skal skje ojoj. Her føler jeg at jeg er i vakuum og at livet ikke begynner igjen før jeg har fått ho ut. Døgnet er snudd litt her også. Sover lenge på formiddagen og har av og til en lur midt på dagen. Men det må jeg bare nyte mens jeg kan. He he. Det blir en spennende uke for oss ihvertfall. Håper det skjer noe her også i løpet av uka.

Skrevet

30 dager igjen:) men skal på akupunktur for å sette i gang i dag så håper det blir før:)

Skrevet

20 dager igjen og første dag i permisjon.

Jeg er egentlig bare rastløs nå jeg. Endelig gått opp for meg at det kan skje når som helst, eller om 5 uker senest..

Skrevet

-2 dager

Skrevet

5 dager igjen, håper det skjer noe i løpet av uka :)

Skrevet

jeg har gått over første termin i går, ul er på torsdag. Slim proppen gikk i dag så jeg håper babyen kommer før det..... Jo før jo bedre..... Sist uke var kjempe lang....... orker ikke en til slik....

Skrevet

46 dager igjen til termin

Skrevet

61 dager igjen! Begynner å se en ende på dette nå :)

Skrevet

22 dager igjen.. og også første dag i perm:)

Skrevet

-3 dager på overtid her, og veldig klar for og bli ferdig og hilse på lille gutten min :)

Skrevet

54 dager igjen hos meg, det går så utrolig sakte... sukk!

Skrevet

62 lange dager igjene.. her går det meste i soving om dagen, er så sliten og klar.. orker ingenting..

Skrevet

I dag er eg -4 dagar, og må vel rykke stadig fram i køa, eller??

Skal til akupunktur i dag. Vart meir heftige kynnerar etter sist behandling, så no håpar eg det kan starte noko snart.

Er jo slik at eg gru-gledar meg litt og til det plutseleg skjer noko.

Skrevet

44 dager her..Synes at det er ok nå,kjenner jeg trenger noen uker med min elskede før vårt kjærlighetsbarn kommer...

Skrevet

15 dager til termin, men 7 dager til jeg tenker å føde....

Skrevet

5 dager igjen.. ingenting skjer her i allefall!

Skrevet

13 dager til ul termin og dermed bare 8 dager til menstermin. Håper min stemmer!

Skrevet

18 dager til termin, men går med nåler i ørene som forhåpentligvis setter igang fødselen før:D

Skrevet

3 dager igjen. Har hatt mye vonde kynnere i går og i natt. De kommer med ca. 10-15 min mellomrom. Skal til jordmor på kontroll idag så er veldig spent på hva hun tror. Håper noe mer skjer ila. kvelden/natta.

Har hvertfall sovet dårlig i natt jeg også...

Skrevet

24dager igjen=)spennende....

Skrevet

16 dager til ul termin. 5 dager over "egen" termin (etter når produksjonen skjedde..)

Kjenner på meg at nå er det ikke lenge til. Gleder meg til å treffe tulla vår;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...